Mrs. icsi og småen Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Da jeg våknet i dagtidlig var det så vidt jeg klarte å snu meg i sengen. Det har vært vondt å ligge å løfte høyrefoten i noen dager nå, men ikke så vondt som i dag... Da jeg stod opp merket jeg at det også var vondt i korsryggen, og mellom bena. Det kjennes som om jeg har sitti på en jernstang over lenger tid.... Ryggen er vond og det er vondt å gå, spesielt opp/ned bakke eller trapper.... Og det er egentlig ikke spesielt godt å sitte heller.. Kan bli noen lange uker på jobb hvis det skal være sånn frem til permisjonsstart om seks uker... Andre som har det sånn? Eller vet om det går over snart....
Nætte;mortil2 Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har bekkenløsning av den ufattelige smertefulle sorten, sliter mye for å si det mildt. Jeg kan nesten ikke løfte bena i det hele tatt lenger, fordi muskler og sener som jobber da henger sammen med bekkenet i symfysen, noe som gjør vannnnnnvittig vondt. Så har måttet finne ut ting som jeg kan gjøre som letter hverdagen litt.. Feks måten å komme opp av seng og sofa på, hvordan jeg reiser meg, går i trapper osv! Før hadde jeg mest vondt bak på sidene av bekkenet, spesielt på høyre siden, men de siste ukene er det altså dessverre symfysen som lager tull. Må ha hjelp til de merkeligste ting på dårlige dager.... Hvis dette ikke går kjapt over, så vil jeg anbefale at du oppsøker lege og får henvisning til fysio eller manuell terapeut.. Om ikke annet så vil du få veiledning i hvordan du skal bevege deg og hva du kan gjøre. Kan også være nerver som ligger i klem, og da er det også greit å få det sjekket ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå