Gå til innhold

Andre som var veldig spreke i svangerskapet...?:-)

Anbefalte innlegg

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

I sist svangerskap så jogget jeg da jeg var 8 mnd på vei !

Folk bare lager store øyne da..men det var ikke noen problem egentlig, magen var ganske liten...lurer sånn på hvordan det blir denne gangen, ikke at jeg orker å jogge i 8 mnd...prøvde nok og riste ut babyen hehe:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var sprek ja. Jogget ikke akkurat, men det var mer fordi jeg ikke er så fan av jogging fra før. Men jeg gjorde akkurat det jeg har gjort før, ingenting jeg ikke kunne gjøre. (bortsett fra at magen varl itt i veien til tider)

Skrevet

Jeg var ute å gikk en to timers tur dagen før termin.. Følte med kjempe sprek gjennom hele svangerskapet - selv om jeg hadde kjempe svær mage.. Jogget ikke, men gikk masse masse turer..

Skrevet

Eg var ganske sprek ja, men hadde ikkje lov å bevege meg fra 7-8 mnd. Det var frustrerande det. Den dagen eg fekk lov å reise meg gjekk eg ut i hagen og gjorde krevande hagearbeid og lufta bikkje i skogen. Jogge kunne eg nok ikkje ha gjort, men det har med forfallet på sofaen å gjer.

Skrevet

Jeg gikk også masse turer og svømte...jogget bare den ene gangen..det var for og få ut babyen tror jeg, var lei av og vente husker jeg:-:-)

Skrevet

I det første svangerskapet var jeg sprek ja, jobbet til vannet gikk, var ute å gikk turer og trente inn til det sisste.

Men denne gangen har det vært et rent helsikke å være gravid, har hatt alt som går av plager over alt, vært mye syk. Så jeg ble sykemeldt de sisste 3 mnd nå. Har bare 12 dager igjen til termin og nå for det første er jeg på beina igjen og orker å gjøre noe om dagen.

Så denne gangne var det ikke så perfekt,men da har jeg prøvd begge deler.Får jo prøve å se positivt på det, kommer jo noe ut som jeg har lengtet etter en stund nå.

Skrevet

jeg er i helt fin form. går masse ute.. går og henter snuppa i barnehagen hver dag. er ikke langt da men vi går no hver dag..jeg rydder, vasker og gjøre egentlig alt sånn som jeg gjorde før jeg var gravid. det samme gjorde jeg sist jeg gikk gravid også..

nå er jeg to dager på overtid og har ingen problemer.. bare utålmodig..hehe...men går kanskje ikke helt like fort som før...;)

Skrevet

Lykke til snarttobarnsmamma..kan jo skjer når som helst nå:-)

Skrevet

Ja, med nr 1 ville energien ingen enda ta.. Flott form, kunne ha løpt maraton dagen jeg fødte, jeg gjorde ALT!!

Med nr to var jeg invalid i uke 6 og klarte ingenting resten av svangerskapet, bare det å få nr en til å fra barnehagen i bil var en salig oppgave..

Skrevet

Har hatt fire enkle, sporty svangerskap:0)

Skrevet

eg var veldi sprek. var å fisket hele sommeren før jenta kom :) var 2 dager før hun kom og.. klatret for å finne fine fiskeplasser ;) gadd ikke gå tur, det var kjedeligt.. hadde liten mage å ingen plager :)

Skrevet

Jeg var veldig sprek med begge jentene =0) har aldri vært friskere =0). Nesten ikke symptomer før jeg var på overtid med de begge. Jogge liker jeg ikke men jobbe liker jeg så det gjorde jeg til perm. Kunne sikkert gjort det til den dagen jeg fødte=0). Kunne tekte med enda en snart men vente litt da den minste er 6 måneder og den største 22 måneder =0)

Skrevet

Var kjempe sprek i begge mine svangerskap jeg..

Hadde ikke permisjon før fødselen, gikk skole..:)

Tok eksamen dagen før jeg fikk med nr 2:)

Ellers så hadde jeg bare en liten mage(småe barn ble det også)

Har to tette, så takker for at jeg var sprek da jeg gikk med nr 2 i allefall;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...