Meg + 2 prinsesser Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Døh! Greit du har sett meg naken assa, men Madonna-Erotic? Det var mer enn jeg ville vite, hehehe:D
Silja FullFres McQueen Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Hehehehe... Det ER jo en bra pulelåt! Har faktisk aldri gjort det til den da, men hver gang jeg hører den så tenker jeg at den ville gjort seg bra som det! Hehe..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2008 Hehehehe! Regner med du har den på pc`n? Litt kjedelig å begynne å laste den ned neste gang du drar med deg en fyr hjem lizzom.
Silja FullFres McQueen Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Selvfølgelig har jeg det. Begge versjonene. Hehhee.. Og der kom jeg på en sang til gitt...! (Som jeg oxo har på maskina) "Mmm, bare vent litt a, skal bare trøkke litt her...." Hehe, turn-on.. ;P
Meg + 2 prinsesser Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2008 Hm.. Jeg har liksom aldri tenkt på musikk mens jeg OIER jeg da.. Ikke tenkt på musikk som hadde passa mens man oia heller, men jeg er nok rimlig sær også tror jeg.
Silja FullFres McQueen Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Hehe, nei man MÅ jo ikke ha det da, men sånn hvis det passer seg slik, og man er rimelige kosete på sofaen, og musikken står på.. Så.. Ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå