en-to-tre Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 hva synes dere om disse navnene?? E I R I K W I L L I A M J O N A S T O R J U S
Miss Dynamite Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 liker william best da isåfall jonas på andreplass
Tredjemann på vei :D Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Etter min personlige smak er de tre første sånn midt på treet, helt greie navn. Liker Jonas best, men tror ikke jeg valgt det p.g.a at det er blitt så populært, men det er jo også William blitt. Torjus liker jeg overhodet ikke.
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Torjus heter sønnen vår:) Og sønn nr 2 heter Eine:) Synes det er topperse navn:) Torjus er 6 år nå og ingen hadde hørt nesten om det navnet når han var liten herover på østlandet, og mange syntes det nok var rart. Men nå er det helt vanlig og felre som heter det og de aller fleste synes det er et fint navn. Eine skal bli spennende å se om blir vanlig etterhvert det også. Vi bryr oss ikke å andre synes og navnene har vi tatt litt uttifra ingensteds. Så på nettet etter navn og vi fant dem og kikka ikke etter noen flere for vi syntes de var fine:) Ta det dere synes er fint og taler til dere og ikke det andre synes og drit i reaksjoner av venner og familie. Vi fikk beskjed av vordende besteforeldre at det ikke var et fint navn og hvordan kunne vi finne på å kalle sønnen vår Torjus, han kommer til å bli mobbet! Men nei, ingen unger tenker over det noe særlig og han har aldri hørt noe neg om sitt navn og nå vokser besteforeldrene når de skar fortelle at han heter Torjus og de er så stolte når de forteller det for alle synes det er fint og de liker det veldig godt selv nå Et navn er spesilet og synes rett og slett alle er like fine alle sammen:)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 1.jonas 2.eirik 3.william 4.torjus (ville ikke hatt det navnet)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 6. mai 2008 #12 Skrevet 6. mai 2008 William er det fineste av disse!
LivetErEnLek Skrevet 6. mai 2008 #13 Skrevet 6. mai 2008 Av de fire, ville jeg definitivt gått for Torjus.
ory Skrevet 6. mai 2008 #14 Skrevet 6. mai 2008 Hei Eirik og Torjus er fine navn. Jonas og William er fine også,men kanskje hyppigere brukt?
trinebeate Skrevet 6. mai 2008 #15 Skrevet 6. mai 2008 Synes Eirik er finest av de du nevnte. Men syns Erik er bedre.
Ophelia & Jr. Skrevet 6. mai 2008 #16 Skrevet 6. mai 2008 Torjus er et nydelig navn! Eirik er også veldig fint. Jonas og William er også fine navn, men veldig mye brukt nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå