Gå til innhold

Hadde dere tatt abort for en mill??


Anbefalte innlegg

Skrevet

??

 

Kjeder meg....og ja,ser på cæsar *ler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri i livet! Hadde ikke "solgt" babyen min for noen pris!!!

Skrevet

NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

hadde jeg vert Vilde ?

ja..

Skrevet

Nei..... Er ganske sikker på at jeg hadde angret hvis jeg hadde gjort det.

Skrevet

Kommet an på situasjonen..........

Skrevet

Nei.

1 million er da ikke så mange penger i dag (men så er ikke jeg 18 år og snart alenemor til to)

Skrevet

Nei ikke hvis jeg ønsket meg barnet, men om jeg likevel skulle tatt abort kunne jeg godt ha tatt imot de pengene.

Skrevet

Ikke for alle pengene i verden!

Skrevet

Jeg tenker også selvfølgelig NEI!!

 

Men jeg har ikke vært i en slik situasjon som "vilde"

 

Ung,mor til et barn,gravid og uten å vite hvem faren er og sist men ikke minst...bor sammen med far og en annen tulling!!

 

Hun gjør det sikkert....

Skrevet

Det blir nesten for dumt å spørre om... selvsagt ikke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kunne aldri satt en pris på dattere mi.

 

 

Skrevet

Lykke kan ikke kjøpes for penger...

Skrevet

Nei er du gæærn...

 

Jeg har i dag en fireåring som springer rundt og som jeg elsker overalt i hele verden.

 

Jeg GRØSSER ved tanken på hvor nære jeg var å velge henne bort, den gangen hun var en celleklump i magen min.

 

Etter dette hadde jeg aldri klart å ta abort. Jeg ønsker meg ikke flere barn, men dersom jeg ble "uønsket" gravid, ville jeg aldri aldri fjernet det.

Skrevet

I Vildes situasjon..ja, det hadde jeg.

 

Hadde jeg blitt tilbudt en mill for å ta abort må jeg lure på hvem det skulle være som skulle betale..og hvorfor de i alle dager skulle ønske meg et barn mindre.

Skrevet

Nå ser ikke jeg på hotel cæsar så vet ikke hva det er snakk om der..

 

Men nei, jeg ville ikke tatt abort for 1 mill..

Skrevet

Hadde betalt en mill for å få en abort hvis jeg ble gravid nå he he

Skrevet

hadde betalt for å ta abort om jeg ble gravid nå

Skrevet

minnie mus, til sjeler en tanke... hehe... vi skrev det nesten helt likt også... morro

Skrevet

Nei det hadde jeg ikke, penger er langt ifra alt her i verden.

 

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Har aldri sett cæsar, men for å svare på spørsmålet; ja, det kunne jeg ha gjort, men det hadde jeg jo også kunne gjort gratis.

Skrevet

Hadde gjort det gratis jeg. Om helse eller andre faktiorer tilsa at det var det beste for meg og fosteret. Ser ikke helt hva penger har med saken å gjøre.

Skrevet

hadde ikke tatt abort om eg så hadde blitt tvunget til det.

ikke om det så smalt

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...