Bare jeg er meg :o) Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 ?? Kjeder meg....og ja,ser på cæsar *ler*
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Aldri i livet! Hadde ikke "solgt" babyen min for noen pris!!!
sannamin* Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Nei..... Er ganske sikker på at jeg hadde angret hvis jeg hadde gjort det.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Nei. 1 million er da ikke så mange penger i dag (men så er ikke jeg 18 år og snart alenemor til to)
___ Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Nei ikke hvis jeg ønsket meg barnet, men om jeg likevel skulle tatt abort kunne jeg godt ha tatt imot de pengene.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Ikke for alle pengene i verden!
Bare jeg er meg :o) Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. mai 2008 Jeg tenker også selvfølgelig NEI!! Men jeg har ikke vært i en slik situasjon som "vilde" Ung,mor til et barn,gravid og uten å vite hvem faren er og sist men ikke minst...bor sammen med far og en annen tulling!! Hun gjør det sikkert....
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 Det blir nesten for dumt å spørre om... selvsagt ikke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kunne aldri satt en pris på dattere mi.
mamma-til-2-jenter Skrevet 5. mai 2008 #13 Skrevet 5. mai 2008 Nei er du gæærn... Jeg har i dag en fireåring som springer rundt og som jeg elsker overalt i hele verden. Jeg GRØSSER ved tanken på hvor nære jeg var å velge henne bort, den gangen hun var en celleklump i magen min. Etter dette hadde jeg aldri klart å ta abort. Jeg ønsker meg ikke flere barn, men dersom jeg ble "uønsket" gravid, ville jeg aldri aldri fjernet det.
Delirium Skrevet 5. mai 2008 #14 Skrevet 5. mai 2008 I Vildes situasjon..ja, det hadde jeg. Hadde jeg blitt tilbudt en mill for å ta abort må jeg lure på hvem det skulle være som skulle betale..og hvorfor de i alle dager skulle ønske meg et barn mindre.
Mammapudding Skrevet 5. mai 2008 #17 Skrevet 5. mai 2008 Nå ser ikke jeg på hotel cæsar så vet ikke hva det er snakk om der.. Men nei, jeg ville ikke tatt abort for 1 mill..
*Minnie Mus* Skrevet 5. mai 2008 #18 Skrevet 5. mai 2008 Hadde betalt en mill for å få en abort hvis jeg ble gravid nå he he
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. mai 2008 #19 Skrevet 5. mai 2008 hadde betalt for å ta abort om jeg ble gravid nå
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. mai 2008 #20 Skrevet 5. mai 2008 minnie mus, til sjeler en tanke... hehe... vi skrev det nesten helt likt også... morro
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #21 Skrevet 5. mai 2008 Nei det hadde jeg ikke, penger er langt ifra alt her i verden.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 5. mai 2008 #23 Skrevet 5. mai 2008 Har aldri sett cæsar, men for å svare på spørsmålet; ja, det kunne jeg ha gjort, men det hadde jeg jo også kunne gjort gratis.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. mai 2008 #24 Skrevet 5. mai 2008 Hadde gjort det gratis jeg. Om helse eller andre faktiorer tilsa at det var det beste for meg og fosteret. Ser ikke helt hva penger har med saken å gjøre.
mammamammamammamor Skrevet 5. mai 2008 #25 Skrevet 5. mai 2008 hadde ikke tatt abort om eg så hadde blitt tvunget til det. ikke om det så smalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå