Gå til innhold

har faktisk lyst på en til....

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har en gutt på 3,5 og en jente på snart ett år... var egentlig helt bestemt på at vi ikke ville ha flere barn, men i det siste har jeg snudd helt rundt.... er så usikker... noen synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gjør som vi nesten gjorde iallefall :) Vi fikk jente, så gutt og tenkte :perfekt. Bestilte så time til strengklipping, men vi fikk kalde føtter i aller siste øyeblikk og avbestilte. Og nå henger jeg her ;)

Skrevet

nei:) var inne på tanken i fjor! men var liksom noe som holdt oss igjen! nå er altså tanken på flere kommet sigende.... de er jo så fantastiske desse små!

Skrevet

Tror damer er litt slavebundet av hormoner eller noe der. Fornuften sier så mye, men hjertet sier: baby baby :) Romantiske bilder av tre tenåringer i huset og masse liv jeg.

Skrevet

Hei!

I samme båt her! Har en jente på 4 og en gutt på 15 mnd og nå har vi kommet frem til at vi vil forsøke på en til.

Det er jo en (til tider) strevsom periode i livet det å være småbarnsforeldre (vi har i alle fall fått vår dose av nattevåking, syke barn etc :)), men vi tenker på hvor stor glede de vil ha av hverandre når de vokser til. Ser for meg en stor familie! Tror det blir fint jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...