Gå til innhold

Noen som har hatt festeblødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer nå på om jeg har festeblødning eller hva.. I dag tidlig kom det litt, men så etter 10 tiden har det ikke vært noe mer. Får man fetseblødning rundt den tiden man skal ha m.? Skulle hatt tanta på besøk i dag, så er usikker om det er den eller om det er noe annet på gang(:

Hvor lenge har man festeblødning? Er det som vanlig mens eller?

Håper noen kan hjelpe meg med litt info!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kan bare snakke for meg selv. men jeg hadde festeblødning en uke for ikm ved mitt forige svangerskap. det var bare litt brunt rosa spotting. har ikke hørt om feseblødninger som vare over lengre tid. har du blødninger som tilsvarer mens til rett tid, så er det nok rett og slett tr. det er rett og slett en liten en liten blødning som kommer av at egget graver seg ned i livmora.

men om du har bare hatt litt så vill jeg tenke at det er fortsatt muligheter for at du er gravid.

har du tatt en test??

Skrevet

Hadde bare litt i noen timer i dag tidlig. Har blitt mange do turer i dag for å sjekke..(o: Tok en test på lør som var negativ... Satser på å klare å holde meg til i morgen tidlig før jeg tar en ny. Hvis jeg ikke får mer besøk i mellomtiden. Krysser fingrene!!!

Skrevet

lykke til, og krysser fingrene for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...