TusseMor07&09&14 Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Så svak at mannen ikke klarer å se den;o) Er det vanlig at den kommer opp hvis man ikke er gravid tro???
Havfruen med liten fisk Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Mener du at du tok den opp nå? Hvor lenge etter kom den? Jeg opplevde det samme for en uke siden, men testet neg dagen etter, men da lot jeg ikke testen ligge lenger enn 10 min før jeg kastet den. Enda ikke fått mens. Har hørt at reagensstreken i cb kommer til syne av og til etter en viss tid. Er den helt sytrådtynn og går langs hele feltet?
TusseMor07&09&14 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 Den kom med en gang den, men det er jo bare jeg som ser den da:o/ Tok den i går... Og er helt sytrådtynn og går nedover hele feltet... hmmmm... Får nesten vente noen dager å ta en ny da... Tok en svaak El-test i går og skjønner du, så det var da jeg fattet mistanke, siden jeg er ganske sikker på at jeg hadde en sen EL for 2 uker siden. Og de sier at graviditet slår ut på EL-tester og. Tok den på dag 35 i går.... tok en svaaaak positiv test med lillegutt på dag 38 eller 39, så jeg tror jeg produserer HCg sent og... huff...Blir jo sprø av å gå og vente... Huff, dette ble rotete... håper du/dere skjønner;o) har du tatt noen flere da? Tror du det er noe på gang? Hvilken dag er du på?
Havfruen med liten fisk Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Men du åpnet den eller? Hvis den kom med en gang er du sikkert gravid Jeg er usikker på når min kom, måtte på jobb må vite. Jeg skal ta en i morgen tenker jeg og så setter jeg strek, er da på dag, hmmm...40 faktisk. Så da burde det sytes hvis det er noe på gang. Har ikke testet for eggløsning ellr noe så er slett ikke sikker på at vi traff. Fortell hvordan det går da. Hvilken dag er du på nå forresten?
TusseMor07&09&14 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2008 Niks... det var en vanlig CB... åpnet den ikke. Men den er jo svak at den nærmest ikke synes da... Dag 40 faktisk... pleier du ha uregelmessige sykluser da? Lover jo bra da:o) Du får holde meg oppdatert da:o) Krysser fingre for deg! Brukte du CBdig du da? eller vanlig? er det vanlig å åpne de vanlige da? tror jeg må gå å titte på den igjen jeg...hihi Jeg er på dag 36 i dag, men har jo hatt uregelmessige sykluser både før jeg ble gravid med lillegutt og etter jeg fikk igjen mensen da han var 6 mnd nå i desember... Ble gravid i begynnelsen av januar, men mistet i februar, så alt har vært krøll... har hatt 45-46 dager de siste gangene... hmmmm... vi får håpe på en spire hos oss:o))))
Havfruen med liten fisk Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Vanlig cb, måtte jo åpne den, blir tydligere da. Vet ikke med syklus, har vanligvis 33-36 dager, men har lett for å bli forsinket når jeg tror jeg er gravid.. Åpnet den nå eller?
TusseMor07&09&14 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2008 hihi... nei,men går og gjør det nå;o) straks tilbake;o)
TusseMor07&09&14 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. mai 2008 Ja, den psyken har jammen stor innvirkning altså!!! håper du er gravid jeg... skal krysse fingre for deg i morgen... Hva føler du selv da? åpnet den nå, og det går en strek på tykkelsen med en sytråd omtrent nedover hele, den er blå. MEN den ble jo tatt i går da... hmmmmm... får ta en ny en til torsdag, hvis jeg tør...er så innmari nervepirrende!!!
Havfruen med liten fisk Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Akk sånn var streken min og. Har ikke trua altså... Forrige gang jeg prøvde og ble gravid, visste jeg det 100 prosent sikkert. Fikk en neg test, men bare fnyste av den, ble ikke bekymret i det hele tatt. Nå er jeg ikke så sikker gitt. Lykke til videre med testing da, håper det går i boks. Skal skrive resultat i morgen jeg
TusseMor07&09&14 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. mai 2008 jaja... vi får håpe og tro litt til da;o) Selvom vi får være forberedte på at vi må ta fatt på en ny pp snart... krysser det jeg har for at du kommer inn hit med et positivt resultat i morgen! Lykke til til deg og!
Collette Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 Min erfaring er at den sytrådtynne streken alltid kommer opp. Jeg har trodd at den har vært positiv flere ganger, men når den virkelig var positiv var begge strekene i krysset like tykke. Håper likevel at du er gravid! :-)
TusseMor07&09&14 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 5. mai 2008 ok... jeg får krysse fingre noen dager til da... men være klar over at det mest sannsynelig ikke er noe:o( grrrrr....
babygullz <3 vilde Skrevet 5. mai 2008 #13 Skrevet 5. mai 2008 åå=) ble rørt over overskriften din jeg..."en tyyyyyynn svaaak strek langt inne i cben..." touchy!=) Var det med morgen eller kveldsurin du testet?? ta en ny test i morgen tidlig!!!! var streken farget? jeg tror nesten jeg tør å gratulere deg! men vil vite hva det blir når du tar en ny test, prøv også med et annet merke kanskje? jeg testet med test fra kvinnemagasinet, positiv 2 dager før ikm...
TusseMor07&09&14 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 5. mai 2008 *fnis* den var virkelig tyyyyyyynn altså! hihi Den ble tatt i går med kveldsurin. Men hadde ikke tisset på noen timer da. Streken var farget ja,men så svak at mannen ikke så den... hihi... tenkte jeg skulle gå å ta en EL-test nå.. slår jo ut de og... så får jeg se om jeg tør å ta en CB imorgen tidelig;o) Blir så nervøs vettu;o)
babygullz <3 vilde Skrevet 5. mai 2008 #15 Skrevet 5. mai 2008 jeg tok også den første testen med kveldsurin, og streken var sååå sinnsykt svak, at jeg trodde jeg bare så dobbelt av den ene streken ettersom jeg stirra så fælt på testen i håp om en ekstra strek:P tok ut testen til sambo da, og han så streken han også! jeg løp ned og tok ny test på morgenen etter, som var godt positiv)(=)
enda en Skrevet 5. mai 2008 #16 Skrevet 5. mai 2008 Da er vi jo mange med sytråd-tynne-streker... Først syns jeg at jeg så en meeeeget svak , normalt tykk strek. Så ble jeg litt usikker, og tenkte at det er jeg som er begynt å se syner. Så etter mange timer (etter jobben) plukket jeg den opp og åpna den, og da var det en tynn,tynn strek der, men skarpere i fargen. Men dette var ikke morgenurin, var faktisk bare 1/2 time etter siste toalettbesøk, så mitt håp er at det var svært utvannet urin jeg testet i... Er ca 2 dager over IKM, ingen mens enda. Men blir også helt på tuppa når jeg venter på mensen. Da kan den forskyves flere uker. Testa mulig positivt med QR på lørdag, ettermiddagsurin. Det var også svakt, og streken kom opp etter at de "gyldige" fem minuttene var gått. (ca 7-8 minutter etter jeg testet) Når jeg skulle teste med morgenurin søndag så var testen min ugyldig, dvs uten kontrollstrek. Det skjedde rett og slett ingenting. =( Så nå er jeg bare kjempeforvirra altså! Egentlig burde jeg slått meg til ro med at det er negativt, og ikke begynne å rive opp testene og tyde de ETTER den angitte tiden...men det er ikke lett når man er blitt helt opphengt i dette! =) Jeg ska ta en test i morgen tidlig, og hvis den viser seg å være negativ så må jeg slå meg til ro med det. Nå er det enten eller, har fått ømme pupper idag og er i et råttent humør. Så da er det mensen eller gravid. Bare synd at gravide symptomene er de samme som på PMS... =(
TusseMor07&09&14 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #17 Skrevet 5. mai 2008 Ok... så herlig! Hadde du tisset rett før da, eller holdt deg i mange timer? Har ikke noe tro på dette jeg nå... den streken er jo myyyye tynnere enn den andre streken og er helt jevn, så det er sikkert noe annet... EL-testen hadde ikke noe utslag heller... vet søren ikke om jeg tør å prøve allerede imorgen jeg. Kanskje vente til onsdag eller torsdag...hihi...
TusseMor07&09&14 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #18 Skrevet 5. mai 2008 fødemaskin1 huffoghuff:o( Var det CB sin som ble som en sytråd? Høres helt ut som min test det der. Frustrerende! Tok liksom CB denne gangen pga at QR slo så sent ut med lillegutt jeg da, så da tenkte jeg denne var bedre da vettu... men nå er jeg jammen ikke sikker lenger! Syntes den streken uten at du rev den opp? For det gjorde den hos meg... Så utrolig kjedelig når testene ikke funker altså! Men vi får satse på at du tester positivt imorgen fødemaskin1!!! Da får du komme inn å fortelle hvordan det har gått! Og JAAAAAAAAAAAAA, det skulle ikke vært lov at PMS var lik graviditetsymptomer.... forferdelig irriterende! Noe som er positivt for meg denne ppen er at jeg rett og slett ikke har hatt noe særlig PMS, og det skjer jo aldri! er et skikkelig PMStroll!!!! ;o) Krysser fingre for deg imorgen fødemaskin1! Lykke til!
enda en Skrevet 5. mai 2008 #19 Skrevet 5. mai 2008 Jepp, det var CB som ble sytråd-tynn ja... Den syntes såvidt før jeg rev den opp, når jeg åpna den så var den en god del tydeligere ja. Ja det er ikke noe annet å gjøre enn å vente til i morgen. Nå prøver jeg å psyke meg selv NED til testinga i morra tidlig. Tør ikke å ha noen forhåpninger om positiv test. Selv om jeg selvfølgelig har forhåpninger, ellers hadde jeg jo ikke testet... =) AAAARGH!! Dette er frustrerende greier. Å ikke vite sikkert; ja eller nei! =( Tester som ikke klarer å bestemme seg for om de er pos eller neg... (eller kanskje vi er hysteriske prøvere, som tester altfor tidlig, og altfor ofte? nææææh!) Jepp, skal avgi rapport i morgen tidlig. =) Når er det du skal teste på nytt? var det torsdag?
enda en Skrevet 5. mai 2008 #20 Skrevet 5. mai 2008 Nå var jeg og kikket på den igjen, og nå er den tydelig "positiv". Dvs hadde jeg nettopp tatt den, så ville jeg tolket den som klart positiv. Streken er de, og nå er den tykkere enn tidligere. Hva betyr det da? (annet enn at jeg er besatt av tanken...)
TusseMor07&09&14 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #21 Skrevet 5. mai 2008 Ok... søkte opp "tynn strek på cb" på google og fikk opp en oversikt over folk som hadde fått det ene eller det andre som endelig utslag. hmmmmm... så begge deler er vanlig så det ut som. Håper på at vi får et positivt utfall da!!! Ja, det er ganske frustrerende å ikke vite... blir så spendt før man skal teste og, og samme hva man gjør så kommer det forhåpninger... å psyke seg selv ned er jo nesten umulig! Hvilken dag er du på nå forresten? jeg er på dag 36, så jeg synes jeg har holdt meg lenge jeg...hihi men jeg har laaaange sykluser, så det blir litt annerledes med meg enn mange andre. Ja, du får avgi rapport imorgen... spørs kanskje om jeg må ta en til i morgen... selvom mannen min er motstander... hihi... jeg sa nemlig at denne gangen skulle jeg ikke teste før dag 46, siden de to forrige syklusene var på 45 dager... hihi... men DET gikk jo i vasken da! Ønsker deg masse lykke til i morgen! TVITVI:o)
TusseMor07&09&14 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #22 Skrevet 5. mai 2008 Hvilken så du på? En du har tatt nå?
enda en Skrevet 5. mai 2008 #23 Skrevet 5. mai 2008 Nei, jeg så på den samme som jeg tok i formiddag. Så jeg vet ikke helt. Håper, men tror ikke, på en måte... Jeg vet ikke hvilken dag jeg er på. Hvordan regner du det da? dager siden første dag i siste mens? isåfall er det dag 30 dager idag. Men jeg tror IKM var den 3. Kanskje jeg har regnet feil, og den ikke er før idag. er bare 1.pp også, så derfor er det ekstra flaut at jeg er så besatt! =) Og TAKK for lykkeønskninger!
TusseMor07&09&14 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #24 Skrevet 5. mai 2008 hihi.... ikke noe å være flau for:o) Så spennende da! Min er fortsatt like sytråd;o) Så da satser vi på at det er et godt tegn for deg! Sånn jeg teller dager så er det fra første dag i siste mens ja. masse lykke til i morgen!!! )))
babygullz <3 vilde Skrevet 6. mai 2008 #25 Skrevet 6. mai 2008 Det har ingen betydning om teststreken er tynnere enn kontrollstreken...så lenge det er farge og en strek, så er d en strek=) Da jeg tok den første testen, som var svaaaaak svak svak, hadde jeg tisset for ca 1 t siden..og måtte bare tisse en liten dråpe:P El.tester trenger ikke slå ut positivt...jeg prøvde faktisk å teste med el-test i går, bare for å se om den slo ut, og den slo ikke ut, jeg er 18+0 i dag;) Har du fått testa med nye test n¨å``??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå