Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 På lørdag måtte jeg en tur på føden fordi jeg trodde jeg lakk fostervann, heldigvis så var det ikke det, og ifølge jordmor, så var alt bare bra med babyen min. Men i dag syntes jeg at jeg har kjent lite liv, og begynner og bli litt bekymret for det å. Men har vært i litt dårlig form i dag, så kan jo være det som er eller er det normalt og kjenne mindre liv til tider?? Skal på ul ang vekstkontroll i morgen tidlig, så syntes kanskje det er bortkastet og kontakte føden ang dette her.. Noen andre som har hatt det sånn?? Føler at jeg er litt hysterisk nå....
Nætte;mortil2 Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Har du prøvd å drikke isvann/juice eller annen sukkerholdig drikke og så ligge i ro på ryggen etterpå? Er jo et kjent råd for å få den lille til å reagere.. Ellers så har babyene sovetid innimellom og hvis den ligger slik til at spark og bevegelser går innover så kjenner man mindre! Men når man skal kjenne etter så bør man være avslappet i kroppen, og klarer du det ikke så kanskje det er like greit å ringe! Kanskje en prat med en jordmor er det som skal til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå