Christoffer i magen Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Har vært på samtale idag pga av premature og kjappe fødsler bak meg. Barn 1 kom 35+ på 3.5 timer og barn 2 kom 36+ på 45 minutter. På grund av dette og lang vei til sykehuset så blir jeg lagt inn den 5 juni og hvis jeg da ikke føder "selv" innen den 13 juni så blir jeg satt igang. Det er bare sååå deilig å vite at jeg slipper å gå tiden ut for jeg har så mye vondt overalt men det er også samtidig litt vemodig å tenke på at jeg kanskje må ligge på sykehuset i 8 dager uten å gjøre noe. Dette er jo da hvis jeg klarer å gå så lenge da. Han kan jo like gjerne komme føre den tid. Så nå skal jeg gjøre minst mulig fysisk. Ikke husarbeid, ikke ha sex, ikke gå tur eller noe. Så det blir noen kjedelige uker fremover. Men får vel bare lytte på det ekspertene sier... Ville bare lufte tankene mine litt her for nå er det en del som surrer i knotten...Det er liksom litt skremmende samtidig som det er litt artig å vite.
gullegget Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Du får ta deg en tur på bibloteket og låne deg noen bøker, benytte sjansen til å se filmer du ikke har sett, brodere julekalender til Christoffer:) Så får du vere flink høre på legen, så han hvertfall blir i magen til du legges inn. Lykke til:)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 du heldig som slepper og gå tiden ut:) men u heldig med det andre, hihi! ikke sex på en mnd, og sikker ikke de første ukene etter fødsel.. uff, hehe:) neida, bare tuller;) kos deg med og ta dagene med ro, så den lille i magen får bli i mammas mage så lenge så mulig:)
Christoffer i magen Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2008 Ikke sex på en mnd er rimelig tragisk spør du meg. Er jo omtrent sexoholiker etter at jeg ble gravid. Ikke vært så ille i det siste men å gå flere uker??? Fatter ikke hvordan jeg skal overleve det egentlig. Hadde kanskje ikke vært like ille hvis vi kunne kost oss på andre måter men hun presiserte det at jeg ikke måtte få orgasme. Så da er jo løpet kjørt uansett... Buhu... Men som du sier så må jeg bare prøve å slappe av og kose meg mest mulig.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 ja rimelig kjedelig og kose seg på andre måter for så og måtte stoppe før orgasmen...føler med deg der gitt! men du, hvorfor setter de deg i gang? hvorfor har de deg ikke bare innlagt til termin?
Christoffer i magen Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2008 Fordi jeg kan jo i teorien risikere å bli liggende i 6 uker og det er ikke forsvarlig. Og den 13 juni går jeg inn i uke 37 og da mente dem at det var ok å sette igang hvis det ikke har skjedd noe til da.
-kate Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Hva er det som ikke er forsvarlig med å ligge på sykehus i 6 uker for å unngå prematur fødsel? Bare lurer.... Ikke for det, skullle gjerne hatt fødsel etter 37 uker, jeg!! Begynner på uke 37 i dag, he-he!!
Christoffer i magen Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. mai 2008 Det har vel sikkert noe med penger å gjøre antar jeg. Vet ikke helt. Bare gjentar det dem sa. Men tipper som sagt på at det er et pengespørsmål. Det koster jo å ha noen liggende så lenge. Men jeg er bare glad til jeg. Har en del plager dette svangerskapet så det er litt deilig å vite at jeg slipper å gå så veldig lenge hvis jeg ikke føder for tidlig av meg selv. Og ligge der i 6 uker uten familien og ikke kunne være hjemme og kose seg, nei det frister svært lite. Men jeg må jo bare vente å se. Kan jo hende at nurket kommer av seg selv føre jeg kommer så langt at jeg skal inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå