Mrs. Smiley Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 som kun følte seg oppblåst og med mensmurringer første tiden?? Har IKM nå i helga, men har de siste dagene følt meg så oppblåst, har luft i magen og mensmurringer. Noen ganger når jeg hoster føles det som om det strekker seg sånn i underlivet.... Kjenner så vidt i korsryggen og i ene hofta. Hadde tegn til bekkenløsning forrige sv.skap. Lurer veeeeldig nå på hva dette kan være...
Fablefant✿ Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Jeg er 6+4, og var den første tiden veldig oppblåst (er det forresten enda når jeg tenker etter;). Har i tillegg stadig mensmurringer, og noe av det første jeg merket var at jeg fikk litt "småkrampe" i livmora når jeg hosta, eller reiste meg fort fra sofaen! Høres positivt ut dette!! Lykke til!
Mrs. Smiley Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 Hmmm ja... Hadde vært kjekt viss det var ein spire der... No utover kvelden har murringen i bekkenet og nedover i ein fot tatt seg opp.. Blir spennende framover!
tutta med 2 gutter Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Det er vel ligamentene som skal tilpasses når livmoren vokser. Hatt endel av de smertene, men er helt ufarlige smerter. Får trøste seg med at de går over :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå