Gå til innhold

Noen av dere som er gravide

Anbefalte innlegg

Skrevet

som kun følte seg oppblåst og med mensmurringer første tiden?? Har IKM nå i helga, men har de siste dagene følt meg så oppblåst, har luft i magen og mensmurringer. Noen ganger når jeg hoster føles det som om det strekker seg sånn i underlivet.... Kjenner så vidt i korsryggen og i ene hofta. Hadde tegn til bekkenløsning forrige sv.skap. Lurer veeeeldig nå på hva dette kan være... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 6+4, og var den første tiden veldig oppblåst (er det forresten enda når jeg tenker etter;). Har i tillegg stadig mensmurringer, og noe av det første jeg merket var at jeg fikk litt "småkrampe" i livmora når jeg hosta, eller reiste meg fort fra sofaen! Høres positivt ut dette!! Lykke til!

Skrevet

Hmmm ja... :) Hadde vært kjekt viss det var ein spire der... :) No utover kvelden har murringen i bekkenet og nedover i ein fot tatt seg opp.. Blir spennende framover! :)

Skrevet

Det er vel ligamentene som skal tilpasses når livmoren vokser. Hatt endel av de smertene, men er helt ufarlige smerter. Får trøste seg med at de går over :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...