Tinamor22 Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 sitter her nå foran pcen, er 19 uker på vei, har ikke kjent no spark tidligere. men nå føles det ut som at det er noe som skjer ganske så langt ned i magen, sitter litt bøyd fremover med magen "litt hengende", jeg må ikke tisse eller no sånt, og det føles ikke som luft. er det spark? er ikke jevnlig og ikke hele tiden.
C@milla *EMIL* Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Jeg kjente best da jeg enten lå helt stille om kvelden, eller når jeg satt foroverbøyd sånn som du beskriver i starten.. Krysser fingrene for at det er spark )
Tinamor22 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 ok, skal følge med i kveld når jeg legger meg ned om jeg kjenner no mer, var litt rar følelse, har ikke merket no sånt før så tror det er spark altså :D håper det kjente du spark tidlig?
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Jeg er 22 uker på vei. i begynnelsen når jeg kjente liv, så kjente jeg sånne små dunk eller puls slag lang ned i magen når jeg satt ved pcèn. Å den lille sier ofte i fra når man sitter framover bøyd. Det blir litt trangt for den liksom. Så det er nok den lille du merker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå