Gå til innhold

Så tidlig trett


godø

Anbefalte innlegg

Jeg sliter litt med gutten min. Han våkner kl 5 hver morra ca og da ligger vi i sengen til seks halv syv. kommer ann på hvor lenge han gidder det. Sover Ca 30 til 60 min kl ni ca og så triller vi kl 12 og da sover han i ca en time og kl 15 ca en time.(Kan variere litt.) men han er kjempe trett kl seks. syns det er litt tidlig. Våkner gjerne ca kl 02 hver natt og flere ganger jeg må opp å gi smukken. Har begynnt å gi vann er jo seks mnd nå...

 

Noen råd? Er desperat. blir veldig lange dager når man skal opp så tidlig.

 

Føler att når jeg har fått inn en rutine så forandrer alt seg og man må begynne på nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har han våknet så tidlig lenge eller? Tulla mi hadde en periode på en uke at hun våknet kl 05.00, men vi la henne alltid klokken 19.00 som vanlig.. Det gikk heldigvis over, for jeg synes at klokken 05.00 er natta. Av og til må vi rett og slett legge tulla kloken 18.00 for hun er så utrolig trøtt. Våkner ikke noe tidligere av den grunn.

 

Kanskje ikke noen råd til deg, men kanskje det går over.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi står opp tidlig vi og... Mellom 5 og 6. Hun legger seg kl 18. Jeg har prøvd å legge henne senere, da blir hun hyterisk og våkner oftere om natten + står likevel opp mellom 5 og 6. Snuppa sover 30-60 min kl 8 og da legger ofte jeg meg igjen også. Ellers må jeg rett og slett legge meg tidlig for å orke dette. Jeg også mater om natten fremdeles, så jeg legger meg sjelden etter 22, heller før.

 

Dette hjalp jo deg fint lite, men noen ganger er det greit å høre at andre har det likt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er godt å høre om andre oxo.men jeg har funnet ut noe. når han våkner så får han litt mat rundt to tre tiden. men han våkner flere ganger men da lar jeg han grine i fem min og trøster så går det syv min og syv min osv... så nå har han begynnt å gi seg den første syv minuttern. så det er ett tips.

 

Kan ikke legge meg senere enn 22 jeg heller og nå legger vi gullet rundt seks. han er så trett så trett. gnir seg i øynene og sutrer.

 

Så håper strevet vil belønne seg snart.

 

Lykke til til alle som sliter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...