mamma&urokråka Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Har aldri hørt om noen som har handlet på denne butikken, også må man betale på forhånd... Er litt usikker..
mamma&urokråka Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 Haha, de glemte jeg www.ninashop.no
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 de fleste butikker er jo seriøse, tviler for at de har en butikk sånn, for å bruke til svindel. da kan man jo bli tatt... skummelt jo!
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 forresten, så har jeg handlet mye derfra. det er en seriøs butikk :)
mamma&urokråka Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2008 Jippi! Vil bare være litt forsikting. Kjedelig å plutselig bli trukket masse rart fra visakortet..
snartmammapåny Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Har og handlet der, fikk varene kjempe fort. Men er jo vanslig å betale med visa på forskudd da... Er jo slik nesten all netthandel virker.
mamma&urokråka Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. mai 2008 Jeg vet, men pleier å bruke mastercard til samboeren min, for sikkerthetskyld. Men så er han bortreist.. (Og jeg har ikke mastercard, er redd for å shoppe for mye.. ) men så har jeg ikke lyst å vente til han kommer hjem med å bestille.. hehe. Men da kan jeg jo handle der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå