♥ Celines mamma ♥ Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 dobbel pris på solkrem til barn....jammen skal industrien sko seg på ting barn trenger jah
soleie med fanten:) Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 kan jeg få spørre hvilke krem du kjøpte, og hvilken faktor?? vi skal til syden i sommer og da er mini et halvt år. lurer på hva som er bra og ikke av solkremene:)
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 Kjøpte nivea childrens sun lotion 25. Har ikke brukt den til barn før, men jeg har brukt nivea sin til meg og er fornøyd med det Var forresten 25% på cubus
soleie med fanten:) Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 oki, men stod et noe alders grense på den?? har sett på noen sånne vanlige barne solkremer der står det fra 18 mnd liksom.
3xmamma Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 JA dyrt med solkrem til barn!! Jeg var på apoteket idag og kjøpte en spraysolkrem, en liten tube solkrem med høy faktor til utsatte steder og solbriller. Alt til vesla, prisen kom på nermere 500,-kr!!!!!!!
To tette + snart ei med flette Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Kjøper alltid solkrem til guttene på apotek jeg. Det er så mye forandringer på sånt for hvert år så føler det er tryggest. På apotek vet de også forskjellen på kjemiske og fysiske filter osv...jeg skjønner ikke bæret av sånt dessverre Tror jeg kjøpte A-derma sin ifjor, har atopikere.
soleie med fanten:) Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 oki, hvilke faktorer har dere andre kjøpt da? hva tror dere jeg bør bruke på mini i syden ??? han er 6 og en halv måned når vi reiser.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Jeg hadde ivertfall aldri brukt Nivea til en liten baby. Natur & Sun Baby SPF 50 hadde jeg valgt til en baby på 6 mnd.
soleie med fanten:) Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 trodde 30 var sunnblock jeg. har de virkelig helt opp til 50???
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 Jepp:) Anbefalt av grønn hverdag selv til små barn og har fått positive referanser her inne.
soleie med fanten:) Skrevet 5. mai 2008 #12 Skrevet 5. mai 2008 oki takk for tipset:) da skal jeg se etter den.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. mai 2008 #13 Skrevet 5. mai 2008 Hadde dere kjøpt solkrem for noen få uker siden så hadde flere apotek 50% på alt av solkremer/solsticks:) Selv har jeg en stefar som jobber på hovedlageret som levere apotekervarer til apotekene, så jeg får det meste av apotekvarer gratis eller til veldig reduserte priser:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå