Mini LK Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Har ikm på redag og har spottet i 4 dager og idag blør jeg, vet ikke om det er TR eller hva som skjer. Har hvertfall J...... vondt og er uvell. Noen som har hatt noe lignende? Har vanligvis stabile sykl.
Guttemamma75 Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Man sier jo at veldig mange aborter skjer veldig tidlig i svangerskapet og at man kan få en forsinket og sterk menstruasjon av dette... Så det er jo ikke usansynlig.. Men så lenge du "blør det ut" er det jo ikke så mye mer å gjøre enn å prøve igjen...
Guttemamma75 Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 OOOps.. Ser nå at du skriver at dette har endt FØR ikm..Da kan det jo hende at det bare er syklusen din som av en eller annen grunn er litt på "tur"...
Mini LK Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2008 Det kan jo være men har aldri fått TR før tiden tidligere, heller litt etter da, men har veldig stablie sykl. til vanlig. Off, hater å ikke vite noe. Trodde også at hvis egget skulle ha festet seg og det gikk galt at det skulle komme ut sammen med TR når den skulle komme? Er jo hele 5 dager før hvis jeg regner med når det blør og 10 dager hvis jeg regner fra spotting begynte.
prins06+2til Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 har du testet etter el? jeg hadde også jevne sykluser på 28 dager plutselig for 2 sykluser siden testst jeg pos på el test 4 dager før vanlig og fikk derfor en syklus på kun 25 dager. det samme har det vært denne mnd. er aldri umulig. om du mister i sa, ville dette ha skjedd etter ikm.
Mini LK Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2008 Hadde jo ikke gjort noe å fått kortere sykl siden de er på 35 dager nå men har vert på 35 dager så lenge. Får vente og se hvordan blødningene arter seg og hvor lenge og ta en test senere i uken.
prins06+2til Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 nei da hadde det jo bare vært godt om syklusen ble kortet ned litt. lykke til ihvertfall
Mini LK Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. mai 2008 Takk, lykke kan man altid ha bruk for. Er det noen andre med lignende erfaringer? Plz svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå