Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt en fin-kjole på nett, men nå viser det seg at de er utsolgt. De skrev en mail til meg for lenge siden, men jeg har klart å overse den. Utrolig teit, og kjolen skulle jeg hatt til bryllup i helga. Vet dere om en ok gravid-kjole i H&M eller no som jeg kan sprite opp med pent sjal og smykker? Bor i Østfold. Drar nødig til Oslo bare for å svi av en formue på en kjole som aldri blir brukt igjen. Åh. Alle som har litt peil på hva som finnes der ute svar.....Rekker ikke akkurat å bestille noe nytt på nettet heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

H&M har en svart kjole som jeg kjøpte for tre-fire uker siden, og er kjempefornøyd med! Den er svart, og kanskje litt kjedelig, men slank i formen, med korte ermer og søt krave. Kanskje ikke helt bryllups-pen nok, men med litt sjal og smykker som du sier blir det bra. Bare vær obs på at den har splitt bak, og at den går ganske høyt opp. Lett å sette ene fliken fast i strømpebuksa!!!

Lykke til!

Skrevet

Prøv å ringe Den kule mage, de har i hvertfall hatt penkjoler til utleie. Ellers så tror jeg det fortsatt finnes en bruktbutikk for gravide på Jar i oslo, men vet ikke hva den heter.

Lykke til.

Skrevet

Du kan jo prøve mammahuset i Moss. De hadde en del på salg sist jeg var der. Ellers er det mange stretsj kjoler og kjoler i lette stoffer nå. Vero Moda, B.Young,Cubus, Kaphal. Lindex. Jeg har ikke hvert på HM på stund så jeg vet ikke hva de har inne.

Skrevet

Takk for svar, Hvor ligger Mammahuset i Moss da??

Skrevet

Hvor kjent er du?

Varnaveien ligger det i. De har nettbutikk også.

Skrevet

Jeg fikk kjøpt meg fin kjole hos B.Young her for noen uker siden, og den er veldig fin med gravid mage.. Anbefaller deg og reise dit, moten er veldig gravidvennelig nå, så trenger ikke og gå på mamma avd for og få kjole.. Billig var den også...

Skrevet

ja jeg var inne på nettsidene nå. Mye fint der. Drar dit i morgen den dag....Godt mulig det finnes fine kjoler i vanlige butikker også, skal kikke innom b-young også. Men jeg synes ofte jeg ser ut som et telt i vanlige kjoler og at magen gjemmes bort. Gravid-kjolene er formet på en måte som fremhever bare magen.

Skrevet

kjøpte en kjempe fin halterneck kjole i ferske farge (de hadde flere varianter) på match... 299,- og kjempe fin me gravid mage. skal bruke den i kofirmasjon til helgen=) og den skal jeg også bruke nå når babyen kommer ut igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...