Gå til innhold

JC på Ole Bulls plass? Hmmm...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på senteret i dag og traff på en dame som hadde på seg en dritfin kjole! Jeg var nødt til å kommentere den, hun var jo så fin!! :-D

Men så spurte jeg hvor hun hadde kjøpt den da, og hun var litt usikker, og sa JC på Ole Bulls plass. Men jeg kommer virkelig ikke på noen JC på Ole Bulls plass altså...kan dere hjelpe meg litt?

Noen butikker som har navn som kan ligne på JC som ligger i nærheten der? Lurte på om det kanskj var på Sundt, men det er liksom litt ulogisk, da hadde hun vel sagt at det var på et senter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne opp litt, jeg! :-)

Skrevet

Må jo være på Sundt.... er jo ingen klesbutikker på Ole Bulls plass vel? Ikke alle som tenker over at Sundt er et senter heller:-)

Skrevet

Nei det er gjerne ikke det.

Det er ikke JC på Sundt da, men Ichi og Voice of Europe bl.a.

Hmmmmm.

Skrevet

JC er på Kløverhuset, men kan det være en annen, kanskje ny butikk på Ole Bulls Plass? Klarer ikke å komme på så fryktelig mye butikker på den plassen, fotobutikk, garn og knappebutikk og ellers restauranter?

Skrevet

Ja det er jo liksom det. Kommer ikke på annet enn på Sundt.

Vet at det er JC der, men hun påpekte liksom Ole Bulls Plass da, mens hun virket mer usikker på navnet til butikken.

Skrevet

Ligger ikke veromoda og JC i samme butikk på torvallmenningen da?

Rett uten for Galleriet?!

Skrevet

Nei det er Jack & Jones :-)

Men takk for forslag!! :-)

Har ringt halve Sundt nå:-s

Skrevet

det er to jc butikker i bergen, på kløverhuset og på xhibition. Sistnevnte ligger jo nærmere Ole Bullsplass enn førstnevnte, men når det er sagt, er det jo heller ikke klesbutikker på O B plass...

Skrevet

Hmmm, jeg må ringe!

Takk for tips, husket ikke JC på Xhibition.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...