Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei;)

Har nettopp fått en i posten og har IKM i dag så regner med å begynne med den veldig snart. Det jeg lurer på er om hvis jeg får TR på ettermiddagen, starter jeg likevel monitoren neste morgen på dag 1?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Du kan holde inn m-knappen såpass lenge at du ser syklusdagen endrer seg til 2. Du kan starte på dag 1-5 i syklusen med monitoren da m-knappen kan stilles inn fra dag 1-5 hvis du holder den inn lenge. Slipp m-knappen når du er kommet til rett dag. Vær obs på at du stiller inn m-knappen(syklusdagen) første gang på et tidspunkt som er gunstig. Jeg stilte inn min kl 9, da det er et testintervall på +/- 3 timer. Dvs at jeg kan stå opp mellom kl6 - 12 når den forlanger en testpinne.

Lykke til :)

Skrevet

Tusen takk for oppklarende svar:)

Skrevet

Hei! Jeg skal også begynne på cb fertilitets monitor ved neste mens. Venter den alt fra imorgen, til fredag. Får jo håpe den ikke kommer da ;O), men er spent med tanke på å prøve monitoren. Utifra det jeg har forstått, slik det står i bruksanvisningen, så skal man starte med dag 1 på monitoren den dagen man får mensen. Men kun hvis man får den om morgenen. Får man den ut på dagen/ettermiddag/kveld starter man morgenen etterpå med dag 1 på monitoren.

Lykke til til deg.:o)

Skrevet

hei:) takk for svar, var litt usikker på dette! Blir spennende å prøve ut denne monitoren, håper virkelig det klaffer snart!

Lykke til med deg også!!

Skrevet

Dersom du får mensen på ettermiddagen er morgenen etter din dag nummer 1, ikke dag nummer 2. Mener dette også står beskrevet i bruksanvisningen. Hvis du setter den som dag nummer 2 vil du få en feilkilde på en hel dag, faktisk, siden man helst skal bruke morgenurin.

En annen ting er at dersom man glemmer å ta en pinne, så går ikke hele systemet i stå ;-) Har glemt et par ganger og alikevel fått eggløsning fint opp på monitoren om man bare fortsetter å teste.

Vil forøvrig poengtere at selv om jeg bruker monitoren, så har jeg ikke vært aktiv prøver av praktiske årsaker. Så det at jeg ikke er gravid er altså ikke til forkleinelse for monitoren ;-)

Skrevet

Da kom TR i dag så da starter jeg med monitoren i morgen tidlig på dag 1! Blir spennende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...