Gå til innhold

Noen andre som sover lenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi legger oss stort sett i 12 tiden, også kan vi sove frem til rundt 10-11 om morgenen. Er oppe med babyen, gir mat, skifter bleie, også legger vi oss i sengen vår og sover videre.. Satt på vekkeklokken idag, klokken 8.30 men tror du jeg ikke sovnet videre alikevel..

Får litt dårlig samvittighet når mannen er oppe klokken syv hver morgen og jeg bare sover bort dagen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

minsten her legger seg 19.30 og sover som regel til 09-10,av og til halv elleve. får ikke det minste dårlig samvittighet jeg, er jo en heldagsjobb og ikke 08-16:) synes det er deeeilig:)

Skrevet

Nei her i huset starter dagen kl 07.00. Da står jeg opp med guttene og lille tulla. Guttene skal jo på skolen, og tulla hun har sovet nok da. Liker å komme meg opp om morgenen.Får så mye mer ut av dagen da. I helgene står vi også opp så tidlig, så det er jo blitt en vane.

Skrevet

Åh, så godt å se at det er flere som sover lenge.. Jeg får nesten litt dårlig samvittighet når datteren min sover så lenge.. Men hun trenger tydeligvis masse søvn hun også, akkurat som mammaen sin. Hun legger seg kl 19.00, spiser (halvveis i koma) kl 21 og 24 og 06. Jeg prøver å komme meg opp 08.30 for å dusje og gjøre meg klar for dagen, og så våkner hun ca kl 09.00, klar for pupp igjen. Føler det er akkurat passe sent og tidlig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...