Gjest Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Herremin, eldste på 4 har blitt så utrolig frekk og svarer tilbake akkurat som HAN bestemmer. Jeg: **** Nå må du pusse tenner.. Han: Mamma, DU skal pusse tenner heller! Bare et banalt eksempel..
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Ja, liksom, hva svarer dere dem?? Må si jeg blir litt satt ut til tider og vet ikke hva jeg skal svare tilbake:(
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Overser det. Er et forsøk på å tøye grenser og trasse litt. Får de oppmerksomhet på det, gjør de det enda mer.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Jeg overser det eller sier at får ikke lov å svare meg sånn. Men så kom jeg til å tenke på hva den beste taktikken egentlig er... jeg vil ikke ha en oppstanasig unge som er frekk og ubehøvlet! Mine barn skal være englebarn Hvertfall ute blant folk
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Tja,da kan du f.eks. svare: "Jada,det skal jeg,men nå er det din tur!"Kanskje funker det;))? Mvh
Sjokoladekaka Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Hadde svart f eks: ja, det skal eg gjere når eg skal stelle meg, men vi må ta dine tenner også Det er berre testing av grenser, så du kan jo berre svare rolig på vanlig måte, eller la vere å bry deg med det. Ikkje gå inn i diskusjon om det;)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Men det er ikke bare tannpuss, det er alt fra opprydning etc. Jaja, håper det går over snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå