Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler du aldri for å smelle ut et par raptus ord innimellom eller er du så dandert hele dagen.

Og da kommer evt spm 2, hvordan får du ut frustrasjon hvis du er så dandert hele tiden?

Boksing?

Løping?

Eller hva..............=)

Bærre lurer sjø.............=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haaaa.. eneste stedet KaMa er dandert på er leggene:-) pen frisyre har jeg hørt:-)

Skrevet

Nesten tilbøyelig til å være enig med dryppert for en gangs skyld. Føler meg ikke særlig dandert, annet enn på leggene som er nybarberte og glatte.

Evt banneord som kan dette ut i løpet av dagen ser jeg ingen grunn til å skrive, siden jeg gjennom skriving kan være bittelittegrann mer gjennomtenkt enn jeg er ellers.

Ellers får jeg ut frustrasjon gjennom trening mellom to til fire ganger i uken, og ved å drikke mye øl og spille foozball innimellom.

Ja, og så har jeg en strålende venninne som fungerer som energipåfyller. Eller vi fyller på hverandre, og slipper ut stim når vi møtes. Ses vi én gang i uken, holder vi ut det meste i hverdagen.

Syns du virkelig jeg virker så dandert altså..?

Skrevet

Aaahhhh...utrolig godt å høre at du får ut noe noen steder=)

Jeg begynte å bli litt bekymret over at du mulig begynte å bli litt sånn...helium ballong som til slutt sprekker.....=) for banneord og frustrasjon er da alltids godt å få ut=)

Jepp, du er dandert her inne, litt sånn når en tråd sklir ut kommer KaMa å retter den inn igjen, eller prøver da hehe.....=)

Ikke at det er noe galt, men hadde faktisk likt å hørt deg litt irritert, men mulig du freser over leggene sammtidig som du taster irritert da=)

Skrevet

Vel, jeg føler meg kanskje litt misforstått..

Kanskje du ikke får det med deg de gangene jeg faktisk blir rasende engasjert?

Jeg har jo flere ganger "sklidd" ut tråder her inne, og jeg har blitt både irritert og forbanna.

Men igjen, jeg liker ikke å bli usaklig. Da forsvinner litt av poenget med å diskutere, og det er vel stort sett det jeg liker her inne. Diskusjonene altså.

Men du kan være ganske trygg på at jeg ikke er en vandrende heliumsballong i rl. Jeg får ut det meste når det trengs.

Og jeg tror aldri jeg har møtt noen som har sett på meg som en smilende og grei pike, som alltid er saklig og fornuftig. Aldri faktisk. ;-)

Skrevet

Hehe.......skrevne ord kan forråde et menneske=)

Derfor sitter jeg kanskje med den tanken der, enten det eller så er det få som i det siste som har gjort deg irritert, men å diskutere saklig skal du ha, det er du som oftes alltid............=)

Så med det bildet jeg har av deg oppe i hode nå, delvis (litt mindre) heliumballong, flott på håret, litt snurpemunn(tar jeg rett?), småfrekk og et litt hard blikk å møte på gata...............Hvordan veske går du med forresten? ( mulig det kan gi meg et bedre bilde hehe)

Skrevet

Alltid vesker som er store nok til både bøker og treningstøy.

Jeg har ofte hørt at jeg ser hissig ut. Eller at jeg har et veldig talende ansikt. Jeg kunne ikke latet som, om det så sto om livet.

Aldri flott på håret (har vært hos frisør kanskje fem ganger i hele mitt liv), og jeg har så stor munn at den lar seg vansklig snurpe.

Ikke småfrekk. Frekk.

Så spørs det om jeg egentlig har noen særlig korrekt opplevlse av meg selv.

Skrevet

Er ikke du på tryneboken, forresten? Tror jeg vet hvem du er. ;-)

Skrevet

*flire*............Ja det er det da.......egenopplevelse av en selv=)

Av en grunn kan det bli ganske så fordreid av andre til tider(merk, andre=) For det at en svare det man selv annser som greit å hyggelig svar, kan virke frekt for andre....?

Siden du får høre du ofte ser hissig ut, så er vel det et tegn på at du er konsentrert da, eller i egen verden. Som regel da en ser litt *streng ut*=)

Små munner må da være vanskelig å holde snurpet over lengere tid, jeg er sikker på at munner som er større har lettere for å holde seg snurpet i lengere tid, mulig det er øvelse det der......har faktisk aldri prøvd, mulig det faller naturlig her hos meg......hmm...=)

Skrevet

Hmmmmmm............jasså, skal jeg bli skræmt nå da eller hehe...=) Der ble jo den innpakkningen av meg selv bare brått og brutalt revet opp...hehe..........Men det er da noen tusen å velge mellom da, så tørr jeg spørre hvordan?

Skrevet

Det er vel ikke så farlig.. Jeg er liksom ikke den skumleste personen som finnes her inne.

Jeg får ut så mye guffe når jeg vil, at jeg trenger ikke være skummelt slem med folk, på en anonym og feig måte.

Nei, litt har du skrevet selv og litt har vel kommet frem sånn underveis. Ikke så vanskelig å legge to og to sammen da.

Du har initialene RM, mener jeg.

Mer enn det er det vel unødvendig å skrive her. ;-)

Skrevet

Rutete og Merkverdig da...haha.........=)

Skal vel mye til å gå rundt å se skummel ut, når til og med de blandt englevingene svikter på det groveste til tider....

Men ser da fram til neste utbrudd hos deg da..........og håper da noen gloser vil følge med....=)

Skrevet

Sånn, nå er vi litt likestillt. ;-)

Skrevet

Nææææææ.........syntes jeg fortjener en dypere forklaring her på pm ja=)

Skrevet

jeg poket deg. Og det hørtes mye verre ut enn det var..

Nattinatt. :-)

Skrevet

Aaaaahhhhhhhhh.......tusen takk......nysgjerrigheten min ville ha holdt meg våken i hele natt hehe=)

Nattinatt=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...