Gå til innhold

Harry med kun oksestek i bryllup??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi slår ikke akkurat på stortromma nå som vi skal gifte oss.. Vi gifter oss fordi vi vil NÅ og ikke fordi vi har råd.

Middagsvalget har falt på oksestek .. dessert severes også etterpå.. ikke bestemt oss for hva enda

Er dette for "dårlig" kost i et bryllup?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oksestek er kjempegodt det :) Tanta og onkelen min hadde oksestek i bryllupet sitt...mmmmmmmmmmmmmm

Poteter, brun saus, kjempegode grønnsaker...mmmmmmmmmmmm

Skrevet

Absolutt ikke, det er kjempegodt!

Vi hadde tapas i vårt bryllup, oksestek er jo mye "finere" enn det.

Skrevet

Leser bare om de som skal ha forrett, middag (gjerne da kalvestek elle rindrefilet) og dessert til sitt bryllup..

Litt redd hva gjestene forventer..

Skrevet

Oksestek er kjempegodt, men jeg håper dere skal ha poteter og tilbehør til, hvis ikke blir det kansje litt Harry;-)

Skrevet

I et av de beste bryllupene jeg har vært i, serverte de foresten lapskaus.

Skrevet

Det er jo kjempe god mat da. Jeg hadde ikke reagert negativt dersom jeg hadde fått det servert i bryllup. :) Det trenger ikke være dyrt for at det skal bli flott vettu. :)

Gratulerer foresten.

Skrevet

jeg ELSKER bryllup der folk gifter seg fordi de vil NÅ og ikke fordi de har spart i ti år...

Vi gifta oss ungt/tidlig og billig og åt mat på kinarestaurant. DET er "kjipt" det! Tok buss til og fra, mor lagde blomsterbukett, naboen kake. En gjør det hele til det en vil, ikke etter hvor mye penger en må bruke.

Stå på!

Skrevet

liker du oksestek så velger du det. spiller vel ingen trille om det er harry eller ikke?

Skrevet

Vi skal også ha oksestek =)

Med honningrødvinssaus, grønnsaker og fløtestuede poteter =)

Skrevet

Vi hadde oksestek i bryllupet vårt:)

Det er kjempegodt jo;)

Skrevet

det er jo ikke harry, men jeg synes ikke det er så spennende. Da liker jeg bedre at du gifter deg fordi du vil det NÅ. Det synes jeg er skikkelig bra.

Gjest irismor
Skrevet

Oksestek er ikke harry =) men super godt =)))

Oksestek med saus, rosenkål, babygulrøtter og kokte poteter. Super godt.

Jeg liker også det at dere gifter dere nå fordi dere ønsker ;-)

Deres dag, server hva dere ønsker.

Skrevet

Oksesteik e kjempegodt!! Vi har selv valgt kalvesteik, men det var fordi det var like billig som oksesteik, svinesteik og lammesteik. Og så ville vi ha noe som vi ikkje ete til vanlig... Men hadde valget stått mellom svin og okse, hadde vi valgt okse... (det var planen først)..

Skrevet

syns det høres kjempe godt ut jeg..;)

vi har pratet om å ha taco i bryllupet vårt vi..hehe.. er jo bare på spøk da..men har pratet om hva våre besteforeldre osv hadde sagt om de fikk taco i bryllupet..hehe

var faktisk en som sa til oss i går at det best hun hadde vært med på i et bryllup var der de fikk hamburger til nattmat..;) det var helt supert sa hun

Skrevet

tusen takk for masse svar damer :)

Er så mye som skal klaffe.. :)

Skal lage bukett pg knappeblomst selv. Kirken pyntes ikke,

Venninne lager rbyllupskake (2 hjerter med bro mellom)

Kjole og dress er kjøpt på salg.. brudepikene skal ha naturhvite linkjoler fra ellos..

Det meste blir ganske enkelt..

Blomstene skal lages av hvite roser samt noe grønt fra ute i skauen.. Vurderer strå faktisk :) Kanskje til og med brune strå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...