Gå til innhold

har lyst til og sette meg ned og grine!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

er så sinnssykt sliten, har sliti med kvalme i helgen, og den sitter der enda, har ikke mat lyst, og energien er lik 0. jeg la meg kl 1 på lørdag, sto opp halv 12, hentet guttungen som hadde vært hos bestemor, la han når jeg kom hjem kl halv 2, var helt ferdig så gikk og la meg igjen, våknet av han kl 4, satt bare på sofaen resten av kvelden, og gikk og la meg kl 22.00

sambo kjørte guttungen i bhg idag, og jeg sov til kl 11.30, sto opp, satt på sofaen, sovnet igjen på sofaen fra kl 13.00 til 15.00, og kjenner jeg fint skal klare og legge meg tidlig ikveld å...

i tillegg til dette har jeg vondt i ryggen, og nederst i magen, og er skikkelig svimmel, og hele kroppen kjennes ut som et potet sekk... jeg skjønner ingenting, for dette er ikke likt meg i det hele tatt... jeg føler meg rett og slett helt ferdig, og har så dårlig samvittighet ovenfor guttungen og sambo;(

 

sorry syte innlegget, men er det neon andre som har det sann? skal det liksom bare være sann?(var iallfall ikke slik forrige gang)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det tar på å være gravid og i tillegg ha små barn osv. Merker også at formen går opp og ned, og enkelte dager er ganske tunge.

 

Kvalme og trøtthet blir verre hvis jeg har hatt mye å gjøre noen dager. Dvs da er det bare å slappe av, sove, osv - så går det litt bedre igjen forhåpentligvis. Var utrolig sliten i forrige uke, kvalm, trøtt, og mere hoven/ødemer, vondt i rygg, hyppige kynnere osv. Føler seg som en hval på land...

 

-36 uker påvei nå...

Skrevet

Har lest flere innlegg om dette, hvor de er så slitne og trøtte at verden nesten ikke går rundt.. Hormoner styrer jo livet vårt nå, kan jo være det? Du trenger nok den søvnen du får, og må vel bare ta deg den tiden! Dårlig samvittighet for de rundt oss har jeg også hver dag og hele tiden, men har innfunnet meg med det og innsett at hvis det skal gå dette, så må jeg bare ta meg den roen jeg trenger når jeg trenger den og heller prøve så godt jeg kan å være tilstede ellers. Sliter med bekkenet i hovedsak, men er mer og mer trøtt nå..

 

Du må bare prøve å ta deg den hvilen du trenger, gå til legen og få målt jernlageret ditt, og andre ting, for det kan jo være så enkelt at du mangler noe! Et eller annet lurt vitamin som kan forandre litt på dette.. Og ikke vent med å sjekke det ut, gjør det så snart som mulig så du kan få den hjelpen du trenger så kjapt som det går ant, eller få svar som du kan leve med!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg får satt vitamin b12 sprøyte, for kroppen min tar det ikke godt nok opp av andre ting. Glemmer jeg å gjøre det ofte nok så blir jeg som deg. Pluss at jeg har lite jern.

Ring legen å spør om du kan komme å ta blodprøve:) God bedring:)

Skrevet

takk for svar jenter, sovnet på sofaen igjen jeg:/

jeg fikk krabbet inn i dusjen, orket ikke stå, så satt meg ned, herregud, det er jo litt latterlig også... jeg skal ringe legen min imorgen, må jo være noe jeg kan gjøre, orker ikke ha det sann, er trossalt 2 mnd igjen av dette svangerskapet, i tillegg har jeg en samboer med ME(kronisk utmattelsessyndrom) så jeg kan ikke forvente at han skal orke og ta over alt her over tid heller!

takk for svar, godt og kunne syte litt til noen innimellom... ringer legen imorgen tidlig jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...