Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 12 uker har begynt å spise så ofte. Jeg ammer henne nesten hver halv time! Har begynt å lure på om jeg har nok melk. Har slitt med bb og tette melkeganger ofte, og har også vurdert å slutte å amme grunnet dette. Har derfor gitt henne mme noen kvelder, men det er ca 2 uker siden sist, så trodde melkeproduksjonen ikke var redusert pga. dette. Hun har vært blid og fornøyd de siste ukene, men har nå begynt å bli veldig utolmådig ved puppen, spytter ut, gråter og vil som sagt helst ha pupp hver halv time! Hun sovner også gjerne ved puppen.

Våkner veldig fort nå, og har sjeldne lange soverperioder slik som før.

 

Ga henne litt mme i stad også, men hun drikker ikke så mye av dette heller. Virker som om hun vil ha små men svært ofte måltider. Er jo litt redd for at hun da ikke får tømt brystene ordentlig.

Noen som har vært borte i lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være hun har økedøgn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...