Gå til innhold

Hodepine av p-piller (Synfase)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har blitt plaget med hodepine etter bruk av p-piller? Jeg har hodepine nesten hver dag men vet ikke om det skyldes p-pillene... Jeg har veldig liten lyst å prøve uten noen dager dda jeg vet at det vil lage fullstendig kaos med blødninger osv.. Endelig funnet noe som holder ting i sjakk.. Men ikke godt med hodepine heller da..

Jeg bruker Synfase og vurderer å teste spiral..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Jeg har vært utrlig plaget av hodepine det siste året (har også gått på p-piller siste året). Hatt hodepine og migrene om hverandre og vært i skikkelig dårlig form siden jeg har hatt så vondt.

Sluttet med p-piller for en uke siden og har ikke hatt hodepine en eneste gang siden da... tidligere har jeg hatt hodepine 4-5 dager i uken og vært helt utslått!

Skrevet

ok takk for svar begge to, da vet jeg det. Jeg har tenkt på alle mulige årsaker og p-piller kan da tydeligvis være grunnen. Men jeg skjønner ikke hvorfor det skal være verst når jeg har fri. Fridagene mine er spesielt ille og smertestillende funker ikke i det hele tatt..

Tror jeg må få satt inn en spiral rimelig kjapt

Skrevet

Slik har jeg det og. I den uken jeg ikke tar p-piller har jeg sinnsyk hodepine. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre siden jeg ikke har noen andre bivirkninger og er veldig fornøyd ellers! Går på yasmin jeg da. Snakket med legen om det. Ung vikarlege som ikke virket sikker på noe. Men anbefalte meg å prøve micorgynon. Men foreløbig går jeg på yasmin, er redd for blødninger og vektøkning ved p-pille bytte og eventuelt andre bivirkninger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...