Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har fått sopp i underlivet! Og det forsvinner ikke med verken Canesten eller pevaryl, eller det er borte en liten stund og kommer tilbake igjen. Særlig etter sex, men ikke nødvendigvis. Den bare kommer tilbake! Både samboer og jeg behandler oss. Blir gaaaaal. Er det noen som har vært borti det samme og har noen forslag til hva man skal gjøre?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Hvordan er kostholdet ditt? Går du med bomullstruser og unngår trange bukser? Bruker dere kondom?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 helt greit kosthold, men hva tenker du på? Noe jeg bør holde meg unna? Jeg bruker bomulstruser, og jeans innimellom.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Sukker og gjær bør du holde deg unna, sitrusfrukter er bra å spise. Grunnen til at jeg spurte om kondom var at hvis dere bruker det så kan det være den som irriterer deg...bruker dere ikke kondom så er nok grunnen sæden, for den er basisk og det er ikke særlig bra når man vil unngå sopp.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Vi har brukt kondom innimellom, men reagerer uansett. Kan jo være sæden også....... Og har vel blitt en del godis det siste året... Tusen takk for svar:)
Galskapens overhode Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 si ifra til legen.. kan hende du har fått det kronisk.. Du kan få en tabelett du skal ta, som fjerner sopp fra hele systemet ditt.. Kan ikke taes når man ammer.. Skal selv hente ut resept når jeg er ferdig åamme om ca 8 mndr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå