Gå til innhold

Problemer på jobb-redd for å bli arbeidsledig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er i uke 11. Har ikke sagt noe på jobb, er i prøvetiden enda. Det har en periode vært ganske stille på jobb, og idag fikk jeg signaler om at eier av firmaet synes min stilling var litt overflødig...

Jeg er utrolig i tvil om hva jeg skal gjøre. Bør jeg si at jeg er gravid (dette er ikke noe mr. nice guy arbeidsplass-har vært rettsaker med annsatte der før)? Eller bør jeg vente og se hva som skjer, helst frem til prøvetiden er over (da er jeg i uke 16, så det spørs jo om jeg klarer å skjule det uansett så lenge).

Jeg tenker at de uansett kan si meg opp og skylde på nedskjæringer - det har vært stille nå, og blir sikkert ikke noe mindre stille mot sommeren...Hva skjer i tilfelle med økonomien? vi har akkurat kjøpt ny leilighet, og vil slite med 66% arbeidsledighetstrygd..Tviler på at noen vil annsette en gravid i uke 12...

Dette er en ganske desperat situasjon, kjenner at jeg blir kjempestresset, magen knyter seg og det kan vel ikke være bra...

hilsen frustrert og gravid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vent til etter prøvetiden du;) det er det sikkreste når sjefen ikke er verdens beste. da har du heller mest sansynlig ikke mage så det skal nok gå bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...