millica*Stella04.02.08* Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 hei og takk for titten! den ene puppen har noen vonde kuler og jenta mi klarer ikke suge melk ut av den.... ??? er det bryst betennelse? frustrerende... hjelp meg, hva skal jeg gj;re?
Tuppenmed4barn Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Kan være tegn på begynnende betennelse ja, begynte slik hos meg. Etter hvert kom feberen og brystet ble rødt og veldig vondt. Viktig å få babyen til å suge og massere brystet mens babyen suger for å prøve ¨å få løsnet kulene.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Det kan være det ja. Har du kuler og hun får ikke sugd ut kan det være forstoppelse i melkegangene og da kan det bli brystbetennelse. Jeg holdt på å fikk det en gang og det var kjempevondt. Fikk da råd om å ta meg en varm dusj og amme på den puppen etterpå. Få underleppen hennes til å være der kulen er og masser forsiktig på den mens hun suger. Du kan også massere forsiktig på kulen i dusjen, men ikke ta for hardt i for da kan det bli værre har jeg hørt. Funker ikke det må du nesten ta kontakt med lege eller helsesøster
millica*Stella04.02.08* Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2008 okey...tusen hjertlig takk for gode svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå