Gå til innhold

Folk flest er egentlig ganske uhygieniske!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har observert mange som ikke vasker hendene f eks etter de har tatt ut søpla, etter å satt på skittent tøy i vaskemaskinen, før de lager mat, eller etter de har byttet bleie på ungen osv osv.

Jeg vasker alltid hendene før jeg lager mat, før jeg spiser, etter å ha vært ute med søppelet, etter toalettbesøk, etter bleieskift, før jeg tar ut av oppvaskmaskinen\vaskemaskinen\tørketrommel og før jeg bretter klær. osv osv.

Kanskje det er jeg som vasker hendene for mye? neppe!

Det er nok de andre som er uhygieniske!

He he he..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart............men sier du det her inne blir du enten tredd på en kroppskondom eller kalt fobisk...=) Hehe..........men er heeeeeeeelt enig=)

Skrevet

Med mindre folk faller om som fluer pga bakteriene, så tviler jeg på det er videre skadelig å ikke vaske hendene så ofte som deg.

Du høres jo rent fobisk ut.

Skrevet

Er en grunn til at jeg ALDRI tar folk i hendene:-)

Skrevet

Kroppskondom, det hørtes fantastisk ut! Spesielt i fornøyelsesparker hadde det vært praktisk, det er et bakterieparadis.

Skrevet

jeg er ganske manisk når det gjelder håndvask og syns det er undervurdert av mange.

bare så veldig kjedelig å aldri bli brun på hendene.

jeg vasker faktisk bort brunfargen ....

Skrevet

....ok....da jeg var liten var jeg så hygenisk at jeg skrudde på krana uten å vaske meg på mendene etter toalettbesøk......måtte bare lage vaskelyd....

Gjest sug lut fet ballade
Skrevet

Hygiene er nå oppskrytt, og døgnet er kort, livet likeså - og blir ikke noe kortere av å ta ut (UT!!) av vaskemaskinen uten å vaske henda etterpå - that way madness lies.

Skrevet

Jeg er helt enig jeg HI. Jeg får altid noia når jeg har håndhilst på noen. Vet ikke hva de har holdt på med siden sist liksom. Jeg vasker meg litt for mye på hendene. Har altid åpne sår i sprekker på hendene, fått beskjed om at jeg vasker dem for mye.

Skrevet

Ikke etter man har tatt ut av maskina dah, men før.

Skrevet

Trodde det der var normal hånd hyigene jeg??? Jeg bruker også litt antibac, har en flaske i veska.

Gjest sug lut fet ballade
Skrevet

Fatter ikke at ungene her vokser opp. Mener du virkelig at du vasker henda etter du har tatt ut reint tøy av maskinen, etter at du har tatt ut av trommelen, etter du har lagt det sammen? Etter du har tatt det rene som faktisk skal spises og drikkes av ut av oppvaskmaskinen? Det kaller jeg hysteri på høyt nivå.

Skrevet

Nei, ikke etter, men før. Står jo det i innlegget.

Skrevet

Skaff deg håndsprit istedenfor å vaske hendene så ofte i vann. Det dreper bedre bakteriene og er mer skånsomt for tørre og sprukne hender!

Skrevet

Vasker du hendene etter å ha skrevet på dataen?

Det er mer basselusker der enn i dassen din.

Samme med mobilen.

Skrevet

Stryker på mange her ja gitt.

Vasker du fingrene etter du har vært på dib da? det er jo faktisk det viktigste av alt.

Skrevet

er jo enig med deg øverst...til og med helsesøster vasket seg ikke på fingrene før ho tok i den 4 uker gamle babyen min...og la ungen rett ned på matta på gulvet der ho hadde gått over med skoene sine,og der lå babyen og slikka på matta som kunne inneholde alt bra hundebæsj og kattepiss..og grr..folk som stryker ungen på kinnet med fingre de betalte jusen på butikken nettopp med..æsj

Skrevet

Nei, det funker ikke (i forhold til grunnen til at jeg vasker hendene så ofte) Jeg for noia om hendene min lukter noe annet en såpe, om de er klamme eller skitne. Når jeg bruker håndsprit synes jeg de fortsatt lukter ekkelt, og de føles ikke rene.

Skrevet

Er ikke nødvendig å vaske hendene umiddelbart etter å ha brukt tastatur og mobiltlf. Jeg er som regel ren på hendene i utgp og så sørger jeg for å vaske dem før jeg putter dem i munnen. Mobilen får seg en omgang med antibakt innimellom.

Skrevet

.....hehe....xen min hadde sånne hygiene nykker....og mente at man helst burde vaske hendene før man gikk på do...det er jo i og for seg sant nok.....men jeg kjenner på meg at jeg aldri kommer til å gjøre det.....og ungene min skal få ligge på skiten helsestasjonsmatter og sikle så masse de bare vil.....

Skrevet

Lalalalalala, tvangshandlinger, lalalalalala, osv......

:-)

Skrevet

Oi, en psykolog in spe. Kanskje jeg skulle gått i terapi hos deg?

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...