Emo girl Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 noen som skal på konserten 16 mai? jeg gleder meg så veldig!!!
Lova Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Oi, jeg følger ikke så mye med om dagen, er inne i en litt seig gravidboble. Hvor skal han spille? Har vært på konsert med han 4 ganger før. Helt fantastisk alle gangene. Blir sikkert bra!
Emo girl Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 han spiller på Spectrum, blir så bra! har ikke sett han før, så er veldig spent:)
Odetta Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Jeg skulle ønske jeg skulle det i allefall:) Er kjempe gravid da og orker ikke tanken på å stå,noe som ville ødelagt den fine opplevelsen for meg,det pussige er jo da at for 7 år siden spilte han også der og jeg var også da høy gravid:) Tror han legger inn turneen sin etter mine graviditeter:) Men heldig er du!!! Kos deg masse,mannen er en fantastisk låtskriver og musiker. Hilsen en som har likt Cave fra starten ikke bare etter Murder ballads;)
Lova Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Jeg er også gammel Nick Cave fan, for meg dabbet det litt av etter Murder Ballads, men han har jo alltid en spesiell plass i hjertet mitt. Sukk. Jeg har sett han på Sentrum Scene for ca 10 år siden, i Porto/Portugal for ca 9 år siden og 2 ganger på Roskilde festivalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå