LivetErEnLek Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Ser på helsekortet mitt at jeg ved sist legekontroll hadde +1 på proteiner. Legen sa ingenting, så regner med at det er ufarlig, men hva kan det være tegn på?
elin og gutta;) Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 det er et av flere symptomer på svangerskapsforgiftning. men da skal det være mer enn +1. i tillegg får en høyt(høyere) blodtrykk,ødemer,evt rask vektøkning,hodepine....
LivetErEnLek Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 Er heldigvis bare +1, så da tar jeg det med kunsende ro :-)
elin og gutta;) Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 gjør det. har +1 selv, men bruker ikke noe energi på å bekymre meg:)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 av og til kan det være at det har komt litt utflod i glasset eller at du har urinveisinfesjon. så kan være bare slike små ting;)
Kathy+Oktoberjente Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Jeg hadde også +1, og fikk beskjed om at det ikke var noe å tenke på. Jordmor nevnte også dette med at det kunne være litt utflod..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå