Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår på syv mnd er så sutrete til tider at jeg tror jeg blir gal..han er urolig på nettene også-skriker i søvne og kaster smokken hele tiden slik at vi må sette den inn hele tiden...han har ikke fått tenner heller enda..de er vel på vei håper jeg-han putter ALT i munnen og gnager som bare det.. Noen i samme situasjon..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være tenner ja..

prøv frossen frukt/ kald bitering, det pleier å lindre litt

Skrevet

Husker ikke helt hva det hetter, men på apoteket så kan du få kjøpt noe en smører på gommene for å lindre. vet om maaange som benytter seg av dette når babyene begynner å få tenner;) Lykke til!!!

Skrevet

JA! Vi har det også sånn nå! Og han vil nesten ikke spise noe heller. Har Dentinox for å smøre på, men det hjelper bare noen få minutter av gangen.

Skrevet

tuppa er sju måneder, og er akkurat likens. mye sutrete og skriker i søvne, og er nye urolig. vil ikke ligge for seg selv på gulvet lenger heller... sikkert tenner som er på vei, er vel i rette alderen! men kan vel ta litt tid før de popper opp...

Skrevet

Han er ikke sulten, da? Behovet for mat forandrer seg jo etter som de vokser... Kanskje en 8 mnd-grøt til frokost/kveldsmat hjelper?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...