Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Vi reiser også til Alcudia 10 juni...hehe...Flyet vårt går 07.15 eller no.... Hvilket fly skal dere ha? Vi skal bo på Viva sunrise.....Aldri vært der før, så vi gleder oss masse
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. mai 2008 dytter så du kanskje ser den
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Hallo! Her er jeg ) Vi kjører SAS, jeg tror det går på ettermiddagen. Viva Sunrise er fint Bare å glede seg, det er helt supert for småtasser.
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2008 Så bra å høre Det så veldig bra ut på bildene....Blir så godt med sol og varme..... Skal dere være 14 dager også eller?
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 VI har bestilt for en uke bare nå. Jeg angrer litt på det må jeg si, så jeg vurderer å sjekke om å få forlenget turen. Vi har bestilt hotell direkte og fly for seg selv så det kan jo være det går. Sambo har ferie resten av den uken vi kommer hjem så jeg lurer på om vi skal sjekke om vi kan dra hjem den lørdagen i steden. Vi skal pusse opp badet mens vi er borte også, så det er sikkert bare en fordel om vi blir borte litt lenger. Gleeeeeeder meg til sol, varme og strandliv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå