Gå til innhold

Rosalille og sjarmtrollene


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser også til Alcudia 10 juni...hehe...Flyet vårt går 07.15 eller no....

Hvilket fly skal dere ha?

Vi skal bo på Viva sunrise.....Aldri vært der før, så vi gleder oss masse :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter så du kanskje ser den :)

Skrevet

dytter......:)

Skrevet

Hallo! Her er jeg :o) Vi kjører SAS, jeg tror det går på ettermiddagen. Viva Sunrise er fint :) Bare å glede seg, det er helt supert for småtasser.

Skrevet

Så bra å høre :) Det så veldig bra ut på bildene....Blir så godt med sol og varme.....

Skal dere være 14 dager også eller?

Skrevet

VI har bestilt for en uke bare nå. Jeg angrer litt på det må jeg si, så jeg vurderer å sjekke om å få forlenget turen. Vi har bestilt hotell direkte og fly for seg selv så det kan jo være det går. Sambo har ferie resten av den uken vi kommer hjem så jeg lurer på om vi skal sjekke om vi kan dra hjem den lørdagen i steden. Vi skal pusse opp badet mens vi er borte også, så det er sikkert bare en fordel om vi blir borte litt lenger. Gleeeeeeder meg til sol, varme og strandliv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...