Gå til innhold

Hodet mitt...... det eksploderer snart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

føles ihvertfall slik... kan ikke beskrive det skikkelig.... er hodepine, men er ikke hodepinen som er verst. er ikke sånn kjempevond hodepine heller.men hodet? Det pulserer, og føler hele trynet er dratt ned i øya mine. hodet er kjempetungt, og hvis jeg presser på det lettet smertene. er adpåtil kjempetrøtt.... føles som jeg har døgnet i flere dager.......

har hatt det slik i 4 dager nå... tærer noe jævelig på overskuddet. sover, våkner, og etter 2 timer begynner det.....

*grøss*

hva er dette her a?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir også småsvimmel og kvalm

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Sånn får jeg også av og til... noen ganger kjennes det ut som om hjernen er for stor, og andre ganger kjennes det ut som om hjernen er for liten og faller frem og tilbake... ekkelt!

Skrevet

Samme her!! Sliter skikkelig for jeg sitter og leser til eksamen. Hodet begynner å banke ca. 1 time etter jeg har stått opp, også holder det seg gående dagen ut! Jeg må ta Paracet,men det hjelper kun litt, og så fort virkningen begynner å gi seg, så begynner det å pulsere i hodet igjen!!!!!Nå har det vært sånn hver dag i snart to uker!!!

Skrevet

Hvorfor får dere ikke hodet undersøkt? Med mindre dere vet det er spenninger? Har en venninne som hadde det på samme måten, for et par år siden kom hun selg heldigvis tidsnok til lege og hun hadde begynnende hjerneblødning! Bare flaks at hun er frisk i dag.

Skrevet

kan jo være migrene.. da blir eg svimmel å kvalm. mister som oftes syne og.. (ikke lenge, men i små perioder)

men hærligheten, sjekk dere damer..

Skrevet

Jeg har faktisk ikke tenkt annet enn at det har med graviditeten å gjøre, og at det bare er normalt å ha det sånn. Det blir litt drastisk å skulle tro det er hjerneblødning.....Har sjekket litt på tidligere innlegg her, og det virker som det er mange som har slitt med hodepine gjennom store deler av graviditeten, så jeg tror ikke det er noen grunn til panikk!

Skrevet

kan faktisk være noe så enkelt som pollen allergi. Mange som føler det slik da.

Kan også være overkonsentrasjon av synet,

kanskje en synstest og en allergi test hos lege hadde vært lurt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...