Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Lurer sånn på hvordan man får sånne fine krøller... Altså, ikke krøller men "spisse bølger". haha, dårlig forklaring! men det ser på en måte ut som kreppet hår, bare myyyye større, ser ut som om man har badet i saltvann... får noe av det samme hvis jeg fletter håret før jeg legger meg (når det er vått), men blir ikke helt sånn...
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Hehe, nei ikke det heller (det har jeg fra naturens side) Alle de der popstjernene har sånt. Det er liksom.... hm, bølger, men spissere. gud så vanskelig å forklare da... får se om jeg finner et bilde!
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Sånn som dette omtrent, bare litt mer definert hvis du forstår... http://www.ultimasurf.net/images/celebrities/Britney-Spears.jpeg
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Eller noe sånt som dette: http://www.fan.sc/pictures/BritneySpears00.jpg
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Aha. Tja, permanent. Eventuelt kan du bare krølle håret - men ikke holde krølltangen for lenge i. Da blir håret slikt:) I hvert fall mitt.
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Åh, blir det det? da må jeg prøve det! Pleier å strekke håret først og så krølle det, for jeg har sånne bittesmå korketrekkere men vil helst ha stritt hår eller store krøller... Har sett en tang man kanskje kan gjøre dette med, den er liksom helt flat og ganske bred, og så surrer man håret rundt. Men aner ikke hvor jeg får fatt i det. har en sånn en men den er smal, så det blir skikkelige krøller av det...
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Skjønner ikke helt hva du mener med tangen. Men fins volume tanger, som du kan få litt annerledes type hår enn du får med krepptanggreier... Klarer ikke helt forklare. Ellers fins det x-antall forskjellige størrelser på krølltanger. Jeg har mange forskjellige, og alle lager forskjellige krøller.
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 Ja har et drøss med greier jeg også=) Den tangen jeg mener er egentlig bare en flat greie, ser litt ut som et knivblad bare tykkere og bredere... blir varm på begge sider, og så surrer du håret rundt der for å få bølger istedenfor krøller=)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 Jeg klarer aldri å skjønne ting på forklaringer - må se det, men okay. Jeg er ingen frisør - og fikser sjeldent håret mitt i de beste oppsatser og det som er... Da går jeg heller til frisøren:p Men det jeg sa funker på meg, i hvert fall:) Og det har bla. venninnen min og andre bekjente som jobber innen slike ting fortalt meg:)
m@ma76 Skrevet 5. mai 2008 #12 Skrevet 5. mai 2008 Du tar en glattetang og holder den på skrå mens du drar den nedover. Da blir håret slik. Trengs litt øvelse da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå