Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Lurer bare på hvor dere har babyen når/hvis dere er ute i hagen eller på terassen i dette fine været? Selvsagt når de er våkne, når de sover er det vel som regel i vogna.
Willy Wonka Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 LIgger på et teppe i hagen......eller går fra fang til fang..
Krisskross Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 lurer også på det samme... er fortsatt redd for vinden, men vet ikke hvor farlig det er med den nå som det begynner å bli varmere...
SokkeLaila Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Min baby (? ..er 7,5 måneder og det ryktes at hun ikke er 'baby lenger! Makan!!) -ligger under en parasoll og leker. Hun ligger på et liggeunderlag og evt med et teppe rundt seg. Og kles på etter forholdene! Hun stortrives iallefall!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Min 6 uker gamle ligger ute i vogna. Har gjort det også da det var 4 grader. Er jo bare å kle på. Sover så godt ute atte!
ifie Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Han krabber rundt og utforsker verden! ...og har selvsakt nok klær på
Spirevipp med go`gutten Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Vi byttet til sportsvogna i går, så idag har mini på 7 mnd sittet så fint i vogna og sett på meg og pappaen mens vi ordnet ute. Gikk så fint, hadde noen leker i fanget som han koste seg med :-)
hamsterpia Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 I dag tok jeg med meg et gulvteppe som ikke lenger er i bruk og la det ute i hagen (skyggen selfølgelig). Så satte jeg mini og noen leker på teppet mens jeg raket og ordnet litt i nærheten av han. Han prøvde seg på å krabbe i gresset, men det var nok ekkelt, så han rygget tilbake til teppet. Hadde da på han strømpebukse, olabukse med tykt fôr, body, genser og vindjakke. Var god og varm da jeg tok han opp igjen.
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 Nå kommer jeg sikkert til og sjokkere noen her , men min gogutt på 8 mnd, hadde i dag på seg body sokker bukse ( ikke strømpebukse nei!!!) og en jakke, og solhatt med klaffer over ørene, han satt på et pledd på grasset og lekte og koste seg med lekene sine, mens jeg malte husveggen...... Og gjett hva? han var god og varm hele tiden, og superfornøyd med og være ute og kunne utforske stort sett det han ville! Klinte han godt inn med solkrem (spf 30) et par ganger, og lot han være der jeg var.
Ranveig R Skrevet 5. mai 2008 #12 Skrevet 5. mai 2008 I dag hadde eg tuppa (6 mnd) i bæresjalet då eg var ute. Solhatt med øyreklaffar held vinden unna øyrene og sola unna ansiktet og nakken. I går på terrassen låg ho på den utbretta saueskinnsposen sin og leikte. Sjølvsagt med passeleg mengde klede på )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå