stinky-monkey Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har hatt urinvegsinfekjson et par ganger før, og lurer litt på om det er det jeg har nå. Har noenlunde samme symptomer. Er man nødt å gå til lege å få bli satt på kur? Eller kan jeg klare å bli kvitt det selv, ved å drikke på bøttevis med vatn eller juice? Har hørt at juice er bra, for bakteriene liker seg ikke i surt miljø... Hadde jeg ikke vært gravid, så hadde jeg ikke brydd meg om å dra til lege med mindre jeg var så dårlig at jeg knapt kunne stå. Men siden jeg er gravid, så blir jeg jo litt bekymra for bebis i magen, og lurer på om det er farlig å gå med uvi uten å bli behandlet for det. Noen som vet? Jeg skal til lege 14.mai, så vil helst slippe innom der før den tid. Men er det for lenge å vente, om det skulle vise seg å være uvi?
Joakims mamma, -2 dager Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Jeg pleier å drikke masse appelsin juice og det hjelper kjempe mye på meg.. Med en gang jeg merker symptomer på uvi så pøser jeg på med det..
stinky-monkey Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 takk for svar :-) Da får jeg bare pøse på med juice å håpe at det kommer seg. Orker bare ikke gå til legen bare for en urinprøve når jeg skal dit den 14. mai. Kan ta med meg en da, for å sjekke om jeg evt har blitt kvitt det, om det er det jeg har nå.
**Ma** Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Kjøp grapefruktkjerne-ekstrakt på helsekost, og ha dette i juicen!
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Ring legen for ubehandlet uvi når du er gravid kan få konsekvenser.
stinky-monkey Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2008 Okei, det var netopp det jeg lurte på :-) Takk for svar! Da ringer jeg i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå