AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Hva driver jenta mi på med egentlig? Istedenfor å stå på alle fire, strekker hun på bena og ser ut som om hun skal ta push-ups med strake ben isteden..!? Hvorfor gjør hun dette, tro? Skal hun virkelig ikke krabbe? Noen med denne litt pussige erfaringen??
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 lurer jeg på også....gutten min på 8mnd gjør det samme og jeg har tolket det sånn at han bare har lyst å reise seg opp:)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Lille trille gjorde det før hun sto på alle fire... Nå er gynger hun dagen lang..
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 I dag begynte lillegutt med d samme, og akte seg litt bakover! Har ikke begynt å krabbe enda. Ruller ikke så mye rundt heller, som regel bare en gang etter litt strev og sutter! Artig å se på, sprek, hehe!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2008 Så morsomt! :0) Er utrolig gøy å se på, ja. Ser ut som skikkelig styrke-trening. :0) Får håpe det er et steg på vei til krabbing. Tror ikke snuppa mi tåler særlig mer prøving og feiling før hun friker helt ut iallefall... Noe hissig og utålmodig for tida, ja..hehe.
3xmamma Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Hehe sånn drev vesla på her også, er gått over til krabbing nå da Og det er vanlig at de er litt hissige i de periodene de holder på å lære noe nytt Er så kjekt å se utviklinga deres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå