Gå til innhold

Bruker barna deres fortsatt strømpebukse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 åringen fikk dra i barnehagen for første gang uten strømpebukse i dag

1.5 åringen hadde fortsatt på seg ull body og ull stilongs i dag...

Skrevet

jenta mi er bare netopp blitt et og sitter mye på gulvet/bakken så ja vi har fortsatt strømpebukse på.

Skrevet

Har aldri brukt stømper på guttungen siden han kom i februar...

Han er sinnsykt varmblodig...umulig og kle;=)

Skrevet

Min sønn på 16 mnd bruker dette ennå og så lenge det er under 20 varme grader så må han ha det på..

Skrevet

Nei.. Eldste bruker ikke og lillemor bruker kun til kjole nå.

Skrevet

Lar du barnet ditt bruke dette så lenge det er under 20 grader? Hæ?

I går var det vel ca 20 grader her i Oslo, men det blåste litt, men likevel gikk småttisen min i shorts og tskjorte (han er varmblodig, men hadde han ikke vært det hadde jeg ikke tatt på mer enn body og bukse og strømper)

Har du og på det strømpebukse nesten hele sommeren og da?

Skrevet

Nei

Skrevet

Første dag uten i dag.

Skrevet

1.gang uten i dag...:-)

Skrevet

jepp. 17.mai er d-dagen for stømpebukseavtaging her i gården.. vi bor i indre østfold, og her jeg sitteri skyggen med tights, t-skjorte og kjole fryser jeg faktisk litt i den bittelille vinden som er. det er liksom en "undertone" av vinter i vinden.

Dessuten er det vel som i reglen: nå gjøken galer ko ko, da kan du ta av hoso

Skrevet

Guttungen på 2 1/2 sluttet med strømpebukser forrige uke, men vesla på 9 uker, må ha dem fortsatt :)

Skrevet

har på innimellom...

Skrevet

Ja, jenta mi på to år bruker strømpebukse enda..

Har helt ærlig ikke tenkt på at det var på tide å ta den av.. Selv om solen skinner er det kaldt i skyggen og hun setter seg rundt overalt ute. Derfor beholder vi den en stund til!! :-)

Skrevet

guttungen på 4 år slutta med strømpebuksa i helga...da var det skikkelig varmt, men han vil ha på lue på morgenen enda da..

Skrevet

snuppa er 2 år og vi har fortstt på henne strømpebukse. greit nok at det er opp i mot 20 grader på ettermiddagen men det er kaldt om natta og på morningen og fortsatt kaldt i bakken når de små går ut kl. 9 i barnehagen der hun går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...