HTC Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 4 åringen fikk dra i barnehagen for første gang uten strømpebukse i dag 1.5 åringen hadde fortsatt på seg ull body og ull stilongs i dag...
Tia med 2 ♀ Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 jenta mi er bare netopp blitt et og sitter mye på gulvet/bakken så ja vi har fortsatt strømpebukse på.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Har aldri brukt stømper på guttungen siden han kom i februar... Han er sinnsykt varmblodig...umulig og kle;=)
3 rosa og en blå Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Min sønn på 16 mnd bruker dette ennå og så lenge det er under 20 varme grader så må han ha det på..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Nei.. Eldste bruker ikke og lillemor bruker kun til kjole nå.
Trine & co Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Lar du barnet ditt bruke dette så lenge det er under 20 grader? Hæ? I går var det vel ca 20 grader her i Oslo, men det blåste litt, men likevel gikk småttisen min i shorts og tskjorte (han er varmblodig, men hadde han ikke vært det hadde jeg ikke tatt på mer enn body og bukse og strømper) Har du og på det strømpebukse nesten hele sommeren og da?
wirre;o) Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 jepp. 17.mai er d-dagen for stømpebukseavtaging her i gården.. vi bor i indre østfold, og her jeg sitteri skyggen med tights, t-skjorte og kjole fryser jeg faktisk litt i den bittelille vinden som er. det er liksom en "undertone" av vinter i vinden. Dessuten er det vel som i reglen: nå gjøken galer ko ko, da kan du ta av hoso
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 5. mai 2008 #12 Skrevet 5. mai 2008 Guttungen på 2 1/2 sluttet med strømpebukser forrige uke, men vesla på 9 uker, må ha dem fortsatt
Verdens tøffeste mamma Skrevet 5. mai 2008 #14 Skrevet 5. mai 2008 Ja, jenta mi på to år bruker strømpebukse enda.. Har helt ærlig ikke tenkt på at det var på tide å ta den av.. Selv om solen skinner er det kaldt i skyggen og hun setter seg rundt overalt ute. Derfor beholder vi den en stund til!! :-)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #15 Skrevet 5. mai 2008 guttungen på 4 år slutta med strømpebuksa i helga...da var det skikkelig varmt, men han vil ha på lue på morgenen enda da..
lifa og Eline Skrevet 5. mai 2008 #16 Skrevet 5. mai 2008 snuppa er 2 år og vi har fortstt på henne strømpebukse. greit nok at det er opp i mot 20 grader på ettermiddagen men det er kaldt om natta og på morningen og fortsatt kaldt i bakken når de små går ut kl. 9 i barnehagen der hun går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå