Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! åh bare du ser dette, nå, da, i ammetåke og lykkerus! tenkte akkurat på hva som skjer med deg nå - det nærmer seg jo for meg også (36 dager til termin) så tenkte på om du hadde fått!

er så spent på å høre mer fra fødselen - håper du kommer tilbake med detaljert historie! tenk, det virker lenge siden vi var lykkelige over positiv el-test inne på bli gravid - at det resulterte i disse to miraklene - et som er kommet ut og ett som snart kommer - er helt UTROLIG flott!!!

her er formen god, jeg bare venter og koser meg!

masse gratulasjonsklemmer fra meg og mini

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeei!:) Så lenge siden nå:) Ja, ammetåke er et godt ord for den tilstanden jeg er i nå. Lever nesten i min egen verden, her er det sambo som må huske på stort sett alt. Når var siste mating, når er neste mating, hvilke dag er det i dag...osv. He he:) Det er egentlig ganske uvirkelig, tror nesten ikke det har gått helt opp for meg ennå at vi har fått vårt eget lille gull. Føler liksom det at plutselig var graviditeten over liksom, og vips- der var en baby:)

Ikke lenge igjen for deg nå, jeg syntes siste tiden gikk kjempefort, men så fikk jo jeg to uker før termin og. Ja, det er sant, tenk når vi hang inne på bli gravid-siden og styrte med el-tester osv. He he...rart å tenke på nå.

Nyt siste tiden du har igjen, jeg savner faktisk magen min og sparkene allerede:) Og bare gled deg til fødselen, håper det blir en like positiv opplevelse som jeg hadde, siden alt gikk så greit.

Nå er det tid for mating her, det går slag i slag. Skjønner ikke hva jeg brukte tiden på før!:) Stikker nå innom her for å se hvordan det går med deg, kommer tilbake med resten av historien når jeg har litt bedre tid.

Klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...