Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 din samboer satt på facebook og så på pene damer? og så sletta loggen etterpå? Har ikke facebook selv, men har sett på når sambo har vært inne. Jeg har fått med meg at sambo sletter loggen på pc`n sin, så skjønner jo at det er noe han ikke vil at jeg skal komme over. Men har liksom ikke brydd meg noe særlig. Gikk på pc`n jeg bruker isted og skulle inn på en fotoside, og da kom det opp facebook på linja. Og noen jentenavn jeg ikke har hørt før, og noen jeg vet hvem er. Han kjenner ingen av de, som jeg vet om da. Jeg klikka meg på linkene og der var det bilder av noen pene damer. Litt ekkelt når jeg vet hvem noen av de er da, som jeg ser på gata. Det stakk litt i meg, litt redd kanskje.. og følte meg ikke så flott her jeg satt med kiloene etter fødselen. Ei av de er venninne av ei sambo hadde et godt øye med for noen år siden (som har var ærlig å sa ifra om) mens han var sammen med meg. Han var ikke utro. Hadde dere reagert på det? eller ikke gidda brydd dere?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Nja... Til en viss grad.. Jeg hadde spurt hvorfor han sletter loggen hvis han ikke har noe å skjule. Er veldig godt å få det ut selvomd et ikke betyr noe..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Jeg får vel spørre når han kommer hjem. Redd han skal forstå det som mas hvis det ikke er noe.. men synes bare det er så rart.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Du kan jo tenke etter om du hadde gjort det samme, hadde han reagert da ? Om han reagerer om du kikker på hotte karer på nettet, så har jo du "lov" til å reagere du også.. Men om han ikke hadde reagert, men du ikke synes det er riktig for det, så ville jeg tatt det opp på en måte.. sagt ifra at du føler deg litt utilpass når han ser på jenter som er i bedre form osv.. Ikke kjefte liksom, men bare nevne det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå