Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo på deg :o)

Håper du har hatt en fantastisk helg i tapas-land og har fått slappet masse av med liten baby og kjæresten.

Jeg har vært lite her inne i det siste, men har lyst til å gi deg en tilbakemelding. Innleggene dine og de svarene du gir andre har jeg satt stor pris på. Det har vært innlegg hvor jeg har hatt vanskeligheter med å formulere kloke og fornuftige svar, men det har vært enkelt å signere dine. Du fremstår som klok, varm, inkluderende og raus, og har en faglig kompetanse som du hverken dytter på andre eller briljerer med. Håper du finner forumet interressant etterhvert og at du kommer tilbake her.

Det er trist at vi som kaller oss modne foreldre ikke klarer å se utover "sandkassen" og rette baker for smed. Baksnakkelser er en uting og her inne bør det være høyt nok under taket til at alle kan finne seg en plass. Jeg håper vi alle kan tenke oss litt om før vi trykker på knappen. Respekt for hverandre og respekt for hverandres valg er, for meg, viktig.

Jeg vet ikke hva som er bakgrunnen for ditt valg om å ta pause og hvilke innlegg som bygger opp om det. Ønsker bare at du kommer fort tilbake hit inn! Kjenner at jeg vil savne deg hvis du blir borte!

Dette ble litt springende, men håper du forstår hva jeg mener?

Klæm fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...