Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei jeg kjenner fødte tre uker før termin etter å ha fått satt modningsakupunktur. Så jeg tror det fungerer...men selvsagt, det kan være individuellt;-)

Skrevet

Jeg har født både før og etter termin med modnings akupunktur. Men har hatt raske fine fødsler:)

Skrevet

Er modningsakupunktur noe en bare bestiller selv? hva koster det? og når begynner en i tilf med dette?

Skrevet

Noen jordmødre kan dette. Jeg skal til en akupunktør som er veldig flink med gravide. Ho tar 300 kr per behandling. Jeg begynner etter 37 fullgåtte uker. Ikke før i tilfelle fødselen starter:)

Skrevet

eg hadde min første time nå idag.. betalte 300 kr og er i uke 37.. håper det har noe effekt slik at eg slipper overtid for nå begynner eg å bli lei.. har så mye vann i kroppen at det gjør vondt og er ubehagelig..

Skrevet

Jeg var sent ute til modningsakupunktur, men 1 uke på overtid gikk jeg til igangsettingsakupunktur. Det eneste som skjedde var at det kom vann ut der nålene hadde vært. :) Hadde mye vann i kroppen. Gikk 2 uker over.

Skrevet

Hei,

jeg har funnet en undersøkelse på dette. Det var i Tyskland, hvor de hadde innkludert i underkant av 1000 gravide. De delte gruppen i tre. En gruppe fikk ekte modningsakupunktur, en gruppe fikk falsk akupunktur og en gruppe fikk ingenting.

Det undersøkelsen konkluderte med var at de som hadde fått ekte modningsakupunktur, hadde raskere, lettere og mindre kompliserte fødsler. Der kom også fødselen i gang av seg selv rundt termindato, altså de gikk ikke så mye overtid som de andre.

Jeg har funnet bare denne ene undersøkelsen på nettet (har ikke lett veeeldig nøye da). Men siden det er så mange med i denne undersøkelsen, så tror jeg på den. Får bare håpe det som står der er sant. Mye tull å finne på nettet desverre. Jaja. Jeg tror nok på det til å ha bestilt dette selv, for jeg skal IKKE ligge i godt over tredve timer denne gangen. Og revne hele forbanna veien! UGH!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...