Kirsebæra Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Noen som ser nøkklene mine???? jeg finner dem ingen plass!! på den er dingsen til kodene til å komme inn på nettbanken og en USB penn, husnøklene og nøkler til en hengelås!! noen som ser dem?? eller ihvertfall ser om de er inne i huset eller utenfor?? mener bestemt de er inne i huset, men finner dem ingen plass!!
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 I sminkevesken på badet eller nattbordskuffen. første som falt meg inn... =P
Kirsebæra Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2008 nei, de er faktisk ikke på noen av plassene, selv om jeg ofte har dem der...endevendt hele shiten jo....*små stressa* enn om jeg harm sitet dem ute da...må jo skifte lås da...erre mulig å være så distre....*argh*
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Har du sjekket nedi sofaen? mellom sprekkene?
Kirsebæra Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2008 ja....løfta opp alle putene...så under sofaen....jeg har på følelsen at de er i gangen eller i boden, men jeg finner dem ikke der heller....=/
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Uff da =( de dukker nok opp, jeg mista lommeboken min med 4000 kroner i, den dukket opp igjen i skolesekken min! (men jeg tror noen stjal den og la den tilbake igjen pga samvittighet, hadde brukt sekken i en måned i mellomtiden)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå