ingebølla Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Er nå på dag 37 i syklusen og er litt lei av å vente på TR! Hadde IKM 30. mars og negativ test 1.mai. Tenkte greit nok, da kommer nok TR. Har hatt begynnende følelse av at TR kommer nå i 2 dager, men fortsatt ingen fysiske tegn... Har aldri hatt mensmurring, men merker med en gang når mensen er i gang (krampene begynner). Hadde en merklig TR denne syklusen, først TR i 5 dager så 2 dagers opphold før den kom tilbake 3 dager. FertilityFriend regnet dag 1 i første periode som starten på syklus, men begynner å lure på om jeg skulle regnet fra "start" nummer 2. Da har jeg TR på torsdag 8. mai. Har veldig lyst å test, men tenker samtidig av TR er jo naturens test. Søsteren min har en til overs og kommer på besøk i morgen - vi får se da :-) Noen som har opplevd noe lignende forresten (med dobbel TR i en syklus)
ingebølla Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. mai 2008 FertilityFriend adresse: http://www.fertilityfriend.com/home/1fcfae
meg & to små vampyrer Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 for to sykluser siden hadde jeg dobbel dose TR ja. Først 8 dager med TR som vanlig, så 4 dager uten, så 5 dager på igjen med TR. Syklusen ble da 38 dager lang totalt fra første dag i første blødning.
ingebølla Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2008 Kroppen kan lure en ganske mye! Tør ikke lenger tro jeg er gravid, for jeg "finner" symptomer hele tiden. Har en test jeg muligens skal ta i kveld, men hvis det er sånn at syklus blir lengre med dobbel TR bør jeg kanskje vente til helgen... Ikke lett dette her :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå