Ett_øyelokk.... Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Blir det for dumt å kjøpe en god sykkel? Han har ikke sykkel og det hadde egentlig vært en praktisk gave. Eller forventer menn og få smykker osv. de også? Han liker ikke å gå med så mye fancy smykker eller ringer. Dyr og flott klokke fikk han til en bursdag for noen år siden. Noen synspunkter?
xxxJulianexxx Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Jeg synes det er en kjempegod idé jeg:) Mye bedre å kjøpe noe man faktisk har bruk for. Han vet sikkert at du elsker han uansett gave - og det er jo det viktigste. Når blir det bryllup?
Mikkemafian Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Jeg kjøpte mansjettknapper. Har blitt brukt en gang. Ville nok heller ha kjøpt sykkel, ja!!! God ide:)
Ett_øyelokk.... Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2008 Satser på at det gjerne blir i september eller november en gang.. Er fremdeles under planlegging =) Min bror jobber på sykkelbutikk så regner med jeg får en supergod sykkel til redusert pris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå