Gå til innhold

Pedofilidømt mann krever samvær med datter!

Anbefalte innlegg

Gjest vinterbrud
Skrevet

I følge vg.no krever en mann som er dømt for pedofili mot flere små gutter,samvær med en liten datter på ett år.Det synes jeg er helt sykt,her må en tenke på barnets sikkerhet først.

Det er også sykt av kvinner med små unger å innlede forhold til en mann som er dømt for slike grunsomme ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

leste det på vg jeg også. må bare legge til at han vil ha samvær under tilsyn da

Skrevet

Jo, det høres veldig rart ut, men ved å nekte samvær straffer man jo datteren også.

Det hender jo til og med at barn som har blitt utsatt for incest savner den forlederen som har forgrepet segp å dem, og mange psykologer mener de burde få treffe forledrene sine så lenge det er under tilsyn.

og i dette tilfelle har vel ikke mannen forgrepet seg på datteren sin?

Skrevet

Så lenge det er samvær under tilsyn synes jeg det høres bra ut at datteren får lov til å treffe faren sin jeg. Så lenge han ikke har mulighet til å forgripe seg på jenta ser jeg ikke problemet.

Skrevet

Kanskje greit å få med seg at han ønsker samvær under tilsyn?

Skrevet

Forstår ikke hvorfor vg har laget en stor sak av det. Det er ikke noe nytt.

Mange pedofile, narkomane, voldtektsdømte, voldelige osv har samvær med barna sine. Så lenge det er med tilsyn (og det er det jo i dennne saken) så har nok barnet godt av å vite hvem faren er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...