mamman til 2 godjenter:) Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 vært hos jordmor i dag, og sf målet følger ikke sin egen kurve, har detti litt ned, skal inn på ahus i morgen for enda en ultralyd..hva kan det være som gjør at målet blir lavere? er i uke 36+3 i dag..ikke at jeg er så bekymret for kjenner masse med liv hver dag, men barer lurer siden jeg glemte å spørre jm om det..hehe..litt distre om dagene kan man si..
trinen Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Mitt sf mål har også sunket, var hos jordmor i dag. Hun skulle høre med sykehuset om de ville ha meg inn på ny ul, men mente det ikke var noe å bekymre seg for. Er 35+ 6, hodet hadde festet seg, så hun lurte på om det kunne være derfor. At hun ligger lenger ned enn det som er mest vanlig på den tiden her da...
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 ringte inn med en gang jordmora mi siden det har sunket for andre gang, passer veldig på hun her..hehe..bra det da:) hodet har ikke festet seg hos meg, men den ligger langt nedi bekkenet så kan jo være det som du sier, men ville ha meg inn for sikkerhetsskyld...jaja..da får jeg se bebisen for 5 gang, vært inne et par ganger for å si det sånn, men det har vært pga høyt blodtrykk siden uke 22... takk for svar:)
trinen Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Det er bra det ja. Det var litt flere enn meg ja, vært på en vanlig og en 3d jeg. Gjør ikkeno å komme på en til da, er jo greit å se at alt er bra. Lykke til. Bare hyggelig.
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2008 jada, helt greit å få vite at alt er bra, men man blir på en måte "lei" å dra frem og tilbake til sykehuset, eller ikke lie av å se bebisen hvis du skjønner...hehe..høres kanskje litt feil ut, men... Takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå