Isalita Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Jeg var så bestemt på kylling i dag, men så kom jeg hjem fra butikken og fant ut at harry-tur-lageret mitt var tomt for kylling. Da blir det hamburger og salat i pitabrød. Hva lager dere i dag? : )
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Idag blir det fiskeboller i hvit saus, poteter, kokte gulrøtter og bacon Sambo mener det er mulig jeg har litt dilla siden det er 9 gangen vi skal ha det til middag på 2 uker, hehe
Isalita Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 Hehehe, men så er det jo sååå godt da!! Der fikk jeg plutselig tips for i mårra, tusen takk;o)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Pitabrød med kalkun falukorv, mais, hvirløksdressing og ris (aldri prøvd før, men frister)
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 her er grillsesongen startet for fullt så her blir det grillmat for 5 dagen på rad:)
mamarama og lille banan Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 her blir det pannekaker og kjøttsuppe
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Tipper det blir grillede spareribs med tomatsalat og bakt potet eller ris, hvis jeg får samla nok motivasjon til å vaske grillen.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 fjordland. er så kvalm at jeg klarer ikke spise hvis jeg må kjenne på matlukta mens jeg lager maten. og i dag er gubben borte, så da blir det fjordland til meg og ungen.
konemor med gutt+spire:) Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 karbonade,skive og speil egg!! namm namm!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå